• Hjärtat78

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Minkärlek09: Denna ständiga väntan man får besked om så dyker nått nytt upp och så får man vänta igen, känner igen det. Först fick jag besked att vänta 2 månader efter operationen, sen dök en gulkroppscysta upp och då skulle jag vänta 3 månader att blir gravid och sen försvann den och då kom en chokladcysta upp och nu säger dom att vi ska testa själv och se om det funkar. Det blir stress och oro i kroppen och vissa dagar är allt toppen och sen nästa dag vill man bara gömma sig för man är så nere och ledsen. 

I början tog jag operationen med ro men sen kom den verkliga reaktionen och då kändes det som benen slogs bort från en och det kommer aldrig att lyckas. Min sambo har fått ta emot mycket detta halvåret men han har stöttat mig för att komma upp igen och det känns skönt, utan han hade jag aldrig fortsätta  att pröva..

• Hjärtat78

Minkärlek09: Vi får inte ge upp hoppet, en dag är det vi som står där med en liten i famnen.
    Det är de som ger oss styrkan och stödet från alla här inne att vi förtsätter nå målet.
    Glad

• Hjärtat78
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-07 20:17:22 följande:
    Du kan vara så bitter du vill gumman och dela med dig av dina känslor, jag tror att många andra håller med mig!
    Kram på dig!
    Håller med ovanstående att man måste kunna dela med sig hur man mår, vilka symptomer man kan ha och samtidigt bli sporrad att man kan lyckas bli gravid. Jag tackar för allt stöd jag har fått här inne. Kram på Er!!

Kände lite ömmande på höger sida nu när jag gick hem från jobbet och jag vet att jag inte skulle kolla
    med ägglossningstest denna gång, men jag var tvungen. Och nu efter 5 min visar det att jag har
    ägglossning, blir så glad GladGladoch denna gången är det 12dagar sen menscykeln började...
    Iom att jag känner av höger så måste det vara höger igen...  Sambon får komma hem tidigare
    från jobbet dom närmaste dagarna...
  • Hjärtat78
    RaraS skrev 2010-12-07 20:36:31 följande:
    Håller tummarna!!! Mysiga dagar framöver hemma hos er! Flört 
    Tack RaraS och nu blir tidigt julmys här Tomte, trodde stickan visade fel men det är ett skarpt och ett svagt och kollade även här på kalendern och då är det fredag som gäller. Köpte en förpackning Testlagrets Ägglossningstest i Ullared i somras.

Har någon av er testat det fabrikatet tidigare??
  • Hjärtat78

Då är det höger äggstock och decembermånad som gäller för många av oss här inne så vi kan
    följa er andra i sällskap...Tomte

• Hjärtat78

Mika:  Nu väntar vi på din högra att oxå släppa så det blir en tur till Köpenhamn Glad och håller tummarna för dig!!! Sambo kommer hem tidigare ikväll till lite mys... 

Exakt även billiga kan vara bra, ibland är dom dyra sämre...

• Hjärtat78

Rara och Mika: I rutan har jag 2 streck varav det högra är starkt och det vänstra är nästan lika starkt. Så då är det några dagar innan själva äl och när jag kollade på familjelivskalender så stämmer det med att det är svagt idag och blir starkare och själva lossningen är på fredag, ska kolla på torsdag med nytt test...

Tack för tipsen tjejer!!! Solig Nu är det bara att köra på....

• Hjärtat78

Mika: Jag håller tummarna att det även plussar för dig och att slutet av detta året det är då vi plussar!!!

Så fort man kommer hem så loggar man in för att se vad som har skrivits under dagen man har varit på
    jobbet och att vi finns här för varandra  både i bra och dåliga dagar och så har vi alla..

Kram till er alla

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3