Mika: Jag hade X:et på vänster sida och haft ägglossning 3 gånger(juni, aug, sept) på vänster och 1 gång(oktober) på höger sedan i maj. Juli fick jag ingen äl pga gulkroppscysta. Så förhoppningsvis blir det höger nu i december. Jag hade äl v 45 och då såg man äggblåsa och vi testade men så fick jag konstig brun blödning måndag v.47 och mensen kom fredag samma vecka. Så antingen har jag äl nästa vecka eller så blir det jul veckan iom sist var äl 2 veckor senare än jag trodde och menscykeln var 6 veckor totalt jämnfört med 4 veckor som det brukar vara. Mensen som slutade i onsdags var mkt annorlunda än vad den har varit sen jag slutade med p-piller. Blödde mycket mindre och har bara ont 1 dag jämfört med gången innan då jag blödde mkt och hade extremt ont.
Det måste finnas hopp för dig oxå, pratade men en sjuksköterska som sa att nästa gång jag ska till läkaren
ska jag säga till om pergotime och få prova det. Kan ju ge större chans att man kan bli gravid. Det e väl det du ska ta nu för att få igång din högra äggstock med om jag inte har fel för mig?