Scapula skrev 2010-02-02 17:51:23 följande:
Tack för alla grattis =)Ja 11 dagar är mkt och jag fattar inte hur det är möjligt när jag vet datum för ÄL... skitsamma dock trist att vara i vecka 18 IGEN =) Ultraljudet gick med raketfart, det var doktorn som gjorde det och hon kollade det hon skulle utan att förklara nåt alls, höll på i 4 min! tur att vi gjort det förut annars hade jag blivit grymt besviken, sist höll hon på
iaf 30 min. Hur lång tid tar era RUL?Vi fick inte så bra kort, jag tog för givet att hon tog kort på könet som var så fint inzoomat men icke... fick
iaf en fin profilbild och en med huvudet uppifrån och en vinkande hand =) ska lägga in sen när sonen sover och hunden är rastad.Samtalet gick bra, hon var lite kall och stressad men skrev en remiss till freja-barnmorskorna (de jobbar med förlossningsrädsla bl.a) och bokade en tid på förlossningen på beräknat datum för igångsättning om läget är gynnsamt, om vi ville ha en tidigare tid (beroende på hur allt känns framöver) var det bara att boka om den. Kändes bra efteråt och hon lugnade oss med att man som omföderska näsatan alltid har "bättre" förlossningar.Kramen
oj ! 45min tog vårat. dock hade hon en som skulle lära sig med som hon visade massor så vi fick lite bonus
dock är bilderna jätte dåliga för den lill* ville inte alls
enveten så
Kram