Inlägg från: Sokkerkakan |Visa alla inlägg
  • Sokkerkakan

För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2

namera; Gud vad härligt! Ja, kanske inte att du inte kan sova på nätterna alltså men att du känner bebisen och att även din sambo kan känna. Vad avis jag blir, känner du så starka sparkar redan! Jag vill också!!

Igår när vi låg och tittade på tv låg sambon med sin hand på min mage, och plötsligt ryckte han till; "Var det där en bubbla i magen? Kändes som en spark!" Och jag vet ju knappt själv om det är sparkar eller bubblor men jag antog att det inte kan ha varit bebisen han kände, men då kanske det var det?
  • Sokkerkakan
    Dakine; Jag håller tummarna!!
  • Sokkerkakan
    kittycat; Nu är du på ul!! Tänker på dig och håller tummarna för att allt såg bra ut!
  • Sokkerkakan
    The Kittycats skrev 2010-02-17 13:41:17 följande:
    Tack för alla lyckönskningar Det gick så bra så! Bebisen var glupsk och drack mest vatten, tog sig för pannan och ville inte flytta på sig så att bm:n skulle få mäta huvudet  Trots en jäkla massa buffande på magen. Jag blev tillbakaflyttad 3 dagar, så det var inte så farligt. Nytt BF är 20 juli istället, men jag är ju fortf i 19:e veckan fast 18+0 nu. Grät inte direkt, men det rann några tårar för det var så fantastiskt underbart! Bild kommer senare på våran lilla tjej!
    Åh vad härligt!!! GRATTIS till lillflickan!
  • Sokkerkakan
    Kittycat; Vilken härlig bild på er lilla flicka!

Dakine; ååh vad skönt, vilken skön känsla att få se det lilla pyret!!

Maja09; Usch låter inget vidare med alla smällar på en gång. Önskar dig iaf en bra dag!
  • Sokkerkakan
    Imorgon klockan 18.30 är det dags för vårt RUL! Trots att magen verkligen har exploderat nu i helgen så kan jag inte låta bli att oroa mig och det känns som att jag knappt kommer våga titta på skärmen imorgon!
  • Sokkerkakan
    Sussna skrev 2010-02-21 20:07:20 följande:
    hej tjejer, nu ha ja lagt in bilder på magen i v 17 den ha växt lite iaf... Sokkerkakan: Lycka till imorgon! vi ska på rul på fredag
    Tack!

Vilken fin mage!!
  • Sokkerkakan
    Anelan skrev 2010-02-21 20:21:09 följande:
    Tack!
  • Sokkerkakan

Idag fick vi se en livlig och fin liten pojke!! Vi är så glada och sjukt lättade. Nu har jag dessutom börjat känna den lille under dagtid också och det känns såå skönt! Jag lägger in bilder imorgon kväll, nu ska jag sova.

• Sokkerkakan

Jojsie och MissCharlotte; Vilka fina bilder på era små pyren!!

Nu har även jag lagt upp bilder på vår lilla mini och så har jag lagt in lite nya magbilder.. känns så skönt att ha sett honom och nu känner jag sparkar varje dag! Gick in i vecka 20 idag (blev framflyttad tre dagar så istället för fredagar så byter jag nu på tisdagar) och nytt BF är 19 juli (istället för 23-22)!

Svar på tråden För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2