För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2
Sussna; Lycka till idag, mysigt att få höra hjärtat!
Nu har jag lagt in nya magbilder under Starka bilder, och i den vanliga standardmappen har jag lagt in en bild på mig själv i kläder.. det känns så konstigt. När jag tittar på de nakna magbilderna så tycker jag inte att magen ser stor ut alls..och så tittar jag på bilden med kläder och då tycker jag att jag ser gravid ut. Visserligen är ju toppen smickrande och framhäver magen, men ändå..min sambo undrade om jag spände ut magen, haha men det gjorde jag verkligen inte! Nu kanske magen tar fart på allvar?
Hej tjejer! Hinner knappt vara inne på fl nu när jag börjat jobba.. Jag skumläser mest så jag ber om ursäkt om jag missat något!!
Mifuna: Lycka till imorgon!
Är i vecka 17 nu och några gånger har det hänt att jag känt nåt som jag misstänkt är bebisen.. en snabb rörelse inne i magen liksom, men känns så svårt att veta om det verkligen är det lilla pyret.
Nu har vi äntligen fått remiss till rul.. på måndag om två veckor..men vi måste tyvärr boka om tiden och jag hoppas att vi kan få en tidigare tid..
Hej tjejer.. nu känns det äntligen att magen börjat växa men igår när jag var i en provhytt la jag märke till bleka vita bristningar i korsryggen?! Kan man få bleka direkt? Jag har då aldrig sett dem förut..
Haft möte på jobbet idag och jag va inte hemma förrän vid sju.. när jag skulle resa mig ur soffan efter mötet hade jag så ont i "rumpbenet" att jag nästan ramlade, kunde inte stödja på det benet alls.. fasen, ska man redan ha problem med foglossning??
Har en huvudvärk som heter duga.. I lördags hade jag migrän och då testade jag husmorsknepet svart kaffe med pressad citron och det funkade faktiskt! Så det ska jag testa nu igen.
Ecorelle; Vad spännande med RUL, det ska nog gå bra ska du se!!