För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2
Har du kontaktat din bm/sjukgymnast ang detta?
Sådär, nu har jag äntligen varit duktig och tagit tag i att ringa till bm:n ang min förmodade foglossning. Utifrån min beskrivning så trodde hon också att det var det. Så jag fick tid hos sjukgymnasten, men inte förrän den 23:e. Får väl skylla mig själv som inte har ringt tidgare..... Men, men....
Ecorelle: Grattis till lyckat RUL och dina två små kottar därinne! Låter helt underbart. Som du beskriver hur de rörde sig kan jag verkligen se framför mig hur de kommer att mysa och senare leka med varandra när de väl kommit ut (fast det är kanske för att jag ser mina kusinbarn framför mig - också tvillingar )
Scaupla: Vilken häftig bild med handen!
Åh vad jag längtar efter våren när ni pratar om trädgårdar
Förut bodde jag/vi i lgnht med balkong, flyttade in i nuvarande radhuslägenheten sommaren -08, och jag är så nöjd med våran lilla gräsmatta (speciellt när man jämför med balkongen vi hade innan).
Shoppade litegrann igår på Ikea. Det är ju någon barnvecka med erbjudanden, så det blev bl.a 2 påslakanset och ett ätset som jag hade spanat in. Litet tidigt kanske för ett ätset, men det kommer ju att gå åt Sedan blev det även en lampfot till barnrummet, lakan, madrasskydd, frottélappar. Och så spanade jag in spjälsäng och ett skötbord vi är sugna på och en grön ryamatta jag skulle vilja ha till barnrummet, men jag ville inte bestämma något utan sambon (som jobbade).
V 19 idag!
Och allt jag tänker på är vårat kommande RUL på onsdag!!!!! Igår drömde jag att vi var på typ ett UL, men man såg allt som att det var en filmkamera med ul.et. Så vi såg bebisen som på en TV, och h*n hostade och harklade sig
Och inatt drömde jag att bebisen kom 12! veckor för tidigt, men mådde bra. Utan mitt största bekymmer var att vi inte hade någon spjälsäng, ingen vagn, barnrummt var inte färdigt, vi inte så små kläder. Så jag visste ine var jag skulle göra av bebisen.....