Sokkerkakan skrev 2010-04-06 21:52:02 följande:
Hej på er alla! Här har jag inte varit inloggad på snart en vecka. Jag fyllde 25 på självaste påskafton så jag och sambon flydde huvudstaden och unnade oss en skön weekend i Göteborg. Nu är det tillbaka till jobb och verklighet igen och packning står på schemat - om tre veckor får vi nycklarna till vår nya lägenhet! Jag gick in i vecka 26 idag..galet! Är det något stort jag missat? Hoppas ni alla mår bra!Ecorelle; Vilken fin mage du har! Jag borde ta mig tid att lägga in mina senaste magbilder också.. den senaste veckan har den verkligen exploderat i storlek!Anelan; Låter inge kul med massa oro, vad skönt att livmodertappen hade vuxit till sig iaf!
Grattis i efterskott =)
The Kittycats skrev 2010-04-07 07:50:23 följande:
Scapula: Vad bra att du fick förlängd sjukskrivning, men tanke på att det inte blev så mycket vilande för dig. Är alla friska nu annars?
Idag firar jag och älsklingen 3 år tillsammans!
Ja vi är friska nu, peppar peppar =) Skönt med sjukskrivningen, nu VILAR jag!
Grattis till 3års dagen! vi firar 4 år den 11/5 =)
Dakine skrev 2010-04-07 18:13:16 följande:
Någon av er som har/haft mycket huvudvärk under era graviditeter och som aldrig annars brukar ha huvudvärk?
Jag har haft MYCKET huvudvärk denna grav, inte lika mkt nu, mest runt vecka 15-23. Har migrän annars men detta har inte varit sån huvudvärk, helt annan. Jag var till läkaren flera ggr för huvudvärken, det är tydligen en vanlig gravidkrämpa tyvärr. Men gå iväg till doktorn så de får kolla så att det inte är nåt annat som spökar, mig undersökte de från topp till tå + tog en massa prover.
Ecorelle skrev 2010-04-07 19:34:13 följande:
Varit hos BM idag och kollat blodtryck ( 100/55 ), hjärtljud på bebbarna och mätt magen, vars mått hamnade på 33 cm ( v. 26+3 idag ). Inte konstigt att jag känner mig stor! Undrar vart det ska sluta, det måste ju finnas någon maxgräns liksom, . Nästa besök är nästa vecka då jag ska på mitt första TUL, känner mig lite nervös för det faktiskt.
Jag förstår att du känner dig stor =) jag hade som störst med Axel 39 och det var i vecka 38 sen sjönk det till 38, sista veckorna gjordes ingen mätning. Du lär sluta en bra bit över 40 denna gång =)