För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2
Kram
Nyss hemkommen från BM.
V 20+6 idag och allt såg fint ut!
Hjärtljud: 152
Vikt: 84 (samma som vid inskrivningen)
Blodtryck: 128/80
Hb: 143! lär knappast behöva knapra nå järntabletter denna grav heller....
Blodsocker: 5.3
Nästa besök om 4 veckor, spännande att få mäta magen första gången då =)
Hej tjejer!
Helgen har snart passerat utan att jag hunnit blinka.... Igår var vi på stan och köpte faktiskt en ny vagn! bestämde oss för att satsa på en bra enkelvagn med tanke på att lillasyster ska ha den några år till och att syskonvagn kan vi köpa begagnat senare i sommar. Vi köpte iaf en crescent classic, svart och röd. Är toknöjd! den har de finesser vi vill ha (lufthjul, vändbart styre, hårdlift, lätt att fälla ihop etc) är stabil, lätt att köra och dessutom riktigt snygg! Har bara provkört inomhus men det känns mkt lovande =)
Idag ska vi till stan igen för att se Mora träsk, sonen älskar dem så det blir skoj! sen ska jag jobba 16.30-24 (gjorde det i fredags med)
Jag känner fortfarande nästan inget alls i magen, är i v 21+3 nu. Känner svaga buffar (omöjliga att känna från utsidan) vissa dagar, andra inget alls... känns så trist och så blir jag orolig när det är lugn ett helt dygn. Jag kan dock känna tydligt (på utsidan)hur bebis ligger i magen och utan att jag känner det vänder den sig åt ett helt annat håll, märklig känsla! jag vill känna sparkar nu, sambon längtar också efter det!
Hoppas ni haft en bra helg!