• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • mommytobe

riktigt puckad fråga kanske men nån mer än jag som har funderat på huur man som oerfaren förstagångsföderska ska veta att det e värkar? hur känns värkar?vet att det e inviduellt

• Quinnan
    mommytobe skrev 2010-01-25 09:45:44 följande:
    jag börjar bli riktigt trött på att magen e i vägen jämt men jag e litee skraj vad som väntar sen........jag menar då hänger den ju bara som en deg?ingen bebis i magen som bökar kommer kännas KONSTIGT:S
    Min mage är så himla liten, kan knappt tro att det är en liten där inne.. Så i vägen är den inte riktigt (än).. Men jag är inte heller särskilt sugen på att se hur den ser ut sen :)
    Och ja, att inte ha en liten pojk som bökar omkring kommer nog vara lite underligt.. Man är ju van!
  • 3barnsmor
    mommytobe skrev 2010-01-25 15:55:29 följande:
    riktigt puckad fråga kanske men nån mer än jag som har funderat på huur man som oerfaren förstagångsföderska ska veta att det e värkar? hur känns värkar?vet att det e inviduellt
    Det kommer du att märka
    Tro mig, när det väl sätter i gång så vet man bara..
  • mi07va
    27 dagar kvar {#lang_emotions_sealed}
    Freja 2007 Bebis BF 22/2-2010
  • Masmamma

Är på övertid, 6 dagar + {#lang_emotions_sealed} Det här börjar kännas som ett permanent tillstånd....

• mi07va
    26 dagar kvar:))
    Freja 2007 Bebis BF 22/2-2010
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?