icadraget skrev 2011-05-19 20:30:30 följande:
Förstår hur du tänker, jag tänker likadant, är i v. 19 nu och tidigare graviditeter har jag varit sjukskriven nätter vid det här laget. Nu har jag sagt att jag vill jobba. Men nu känner jag av förvärkar, särskilt när jag är på jobbet och mest när jag jobbar kvällar. Ska på RUL i morgon så jag får väl höra vad läkaren säger och tycker. Jag har ju fått mina barn ca en månad tidigare, så jag vill ju inte riskera att tredje kommer ännu tidigare bara för att jag är tjurig och vill jobba.
Men som du säger, pengarna vill man ju ha. Det är ju skillnad på att jobba och att vara sjukskriven
Jobbar inom långvården så det är ju rätt tungt...
Undra om det finns någon annan diabetiker som fött trillingar?
Ang babyskydd och bil, hör med Bumsan (Johanna) om det med!
Men... sådär har du inte hetat förr, eller hur? Jag känner ju igen Leonard (om jag inte minns fel) och visst har du en tjej också? Vi hängde här samtidigt då jag väntade min stora - Lyckeli.
Jag har kvar tråden och läser mycket sporadiskt någon gång i halvåret.
Ville mest säga att jag vet vilket JÄTTEJOBB ni som hänger här gör! Jag har gjort resan två gånger och det är en kamp, men det är värt det, varenda liten slitig sekund för er närmare bebisen.
Jag har en liten dröm om att få vara gravid en gång till, men det får i så fall dröja några år. Nu fyller min lille ett år om några veckor och jag skulle nog vilja sova nåååågra hela nätter (eller hela nätter i några år
) innan vi försöker oss på en tredje bebis, eventuellt.
Hang in there!