Frankofilen skrev 2011-08-11 19:27:18 följande:
Mitt blodsocker efter frukost är också helt knasigt. Jag börjar undra om jag kan äta något överhuvudtaget på morgonen?
Det som pågår är fullkomligt fruktansvärt. Har kollegor som avbeställt sina resor dit av rädsla för vad som kan hända...Hoppas att du känner dig trygg där du befinner dig!
Det har lugnat ner sig nu med 10 000 extra polis pa gatorna i London! Bor 2 tagstationer fran Woolwich dar det var upplopp tidigare i veckan och min man byter tag dar pa vag till jobbet. han fick aka hem tidigare i tisdags da den stationen var stangd och de ev skulle stanga flera stationer. Usch.
Idag aker vi till Sydafrika...inte direkt kant for att inte vara valdsamt det heller! Ar ju dar med sydafrikaner sa kanner mig relativt lugn men man maste alltid vara pa sin vakt. Mina svarforaldrar laser sovavdelningen till huset med jarngrind varje natt och alla fonster har jarngaller. Valdet dar ar hemskt.
Varat flyg gar 21.20 fran Heathrow och vi moter mina foraldrar pa flygplatsen, de kommer fran Sverige och foljer med oss den forsta veckan. Ska bli jattekul!!! Vi ska bo hos mina svarforaldrar och sen 4 natter i en safari park. Ska bli jattekul! Vi har ocksa bokat en lejonpromenad, man gar pa en timmes promenad med en grupp lejon mellan 3 och 7 manader. Vi gjorde det forra aret men mamma och pappa ville sa garna gora det sa vi gor det igen!
Hoppas nu bara att Gustaf sover gott pa planet men det brukar han gora....