Gravida typ 1-diabetiker snackar vidare
Det får bli väldigt lugna promenader hädanefter
Längtar till måndag fm, då skall jag in till förlossningen på förlossningssamtal.. antar att de även kör TUL för nu var det längesedan
Har så mycket sammandragningar och ont och värk så jag hoppas det har börjat hända saker för mig Plus att jag uppe på det är tokförkyld.. håller på och blir galen.
Så har ni några bra tips på att få tillbaka rösten och blir av med förkylning och feber så mottages de gärna
Kattis1986 : har inga svar på dina frågor men ring in till förlossningen, akuten eller nått så du får köra UL idag .. så slipper du fundera. Långt till måndag.
Lycka till
kramar om
idag skall jag in till förlossningen och träffa en läkare. Ni som har gjort det i vecka 36+4 vad gjorde man mer.
Var det bara TUL eller är det CTG kurva oxå ?
NÅgon som minns ?
villhabarnigår: vad häftigt det är alltså .. det kallades förlossningssamtal men det ända läkaren sa var att om allt ser bra ut så får jag gå över en vecka innan någon åtgärd kommer sättas in så mycket till samtal var ju inte det ,
men däremot gjordes TUL och flödeskontroll Den lille var vaken och fick bra med mat dvs tillväxten var + 7% så en liten tjockis. Beräknades väga 3100 gram nu i vecka 36+4.
Även CTG kurva gjordes, även den såg fin ut. Bebis blev jätteirriterad och körde karatesparkar i 30 minuter men kurvan blev fin ändå
*** 23 dagar kvar ***
med två små : här är en till som väntar vår tredje
Aha, det är trean för dig också! Härligt! Jag tror att det här blir sista barnet för vår del så jag försöker verkligern att njuta av graviditeten så mycket som möjligt...
jag är sjukskriven fram till partus
Allt beror la på hur man mår. Träffade en läkare på SMVC och hon sjukskrev mig trots att jag protesterade... för det viktigaste nu är jag att man sköter om sig och mår bra för bebis skull.... och nu tackar jag henne för när man kom bort från stressen på jobbet och alla krav så är det enklare att må bra.