Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
Tack igen för era svar. Hjärtat har vart hyffsat senaste dagarna, undrar om det beror på att sambon är borta o jag fått ta hand om Leon själv, alltså fokuserat på det. Men däremot är jag så slut på kvällen när han sover så jag känner mig hängig, får smått panikångest och tänker som vanligt på att nåt måste vara fel ändå, hypokondrisk, hoppas jag i alla fall att det bara är! Får försöka sova nu och stå ut med ännu två uppvaknanden inatt innan an vill upp om ca 7 timmar...
Jag är orolig att nåt annat i kroppen är fel dock då jag som nu mår illa o allmänt hängig. Jag mådde ALLTID illa och kunde knappt komma upp ut sängen på dagarna o kände mig helt utmattad, men när jag fick jobb blev det mycket bättre (trodde aldrig jag skulle klara ett jobb o gå upp på morgonen!). Men får fortfarande den här känslan att jag är helt utmattad och förstår inte varför kroppen är så (även innan jag hade barn). Dock värre nu igen när jag går hemma med bebisen... Men konstigt nog slår inte hjärtat konsigt nu trots sån ångest jag har för tillfället. Men hör pulsen i örat...
Nu kom jag mer in på ångest. Men ska försöka sova och så känns det väl bättre imorgon tills det är kväll igen. Hatar att känna oro hela tiden för att saker ska va fel för jag mår såhär ofta! Men kam väl tillägga, jag är överviktig och mår extra dåligt som nu när jag druckit cola och kanske ätit nåt onyttigt. Kosten påverkar nog mer än man tror! Dags för ändring på det... För 638274 gången!