Anonym (hypo) skrev 2012-01-03 12:58:30 följande:
Hur mår ni där ute?
Faktiskt rätt så bra.. Har lite extraslag men mina panikattacker håller sig borta. Har mer oro och ångest mest hela tiden men det går inte ut i panik nå mer. Försöker hålla stressen borta åxå men det är inte lika lätt.
Anonym (Hypokondriker?) skrev 2012-01-03 14:47:16 följande:
Jag har nu fått en massa obehagliga krypningar/ inre darrningar i låren. I bland känns det som det pulserar och ibland som det skakar/ vibrerar (fast det syns inte utanpå). Någon som känt något liknande?
Jag får det i armar och bröstkorg. När jag får det så brukar jag försöka slappna av.. Jag märker det inte själv men jag är fruktansvärt spänd och då kommer det här. Senast igår fick jag så..
Anonym (hypo) skrev 2012-01-03 15:35:53 följande:
Någon som känner av en förhöjd kroppstemperatur? Jag ligger ofta runt 36,3 när jag mår bra men har märkt att vid ångest ofta uppe i 37, och då känner jag mig sjuk. Någon annan?
Jag har alltid legat på 35,8 i temp men senaste tiden har jag kommit upp i 36.6 och nu senaste tiden har jag pendlat in och ur förkyldningar så jag har legat på 37,8 i temp. Tror jag varit förkyld så mkt på stress, tung höst och sen kom julen på det.
pilot93 skrev 2012-01-03 23:18:28 följande:
Känner mig tyvärr sämre..
Idag och igår har det bara varit dimmigt i mitt huvud, gör fel saker och är klumpig, så jobbigt!
Trött i armar, ben och ser suddigt känns det som.
Konstig känsla i höger öga som jag stör mig på!
Någon mer som har/har haft dessa symtom?
Får du synbortfall på ögat? Som en fläck i ögat? Svårt att förklara men jag fick nå skumt i ögat, hänt mig två gånger, en gång i våras och förra månaden. Blir som en känsla i ögat och sen får jag en fläck som jag inte ser något på.