Jimmy 249 skrev 2011-12-22 00:44:35 följande:
Tänkte ringa redan imorgon redan. Ska försöka få tag i både läkaren o psykologen. Dom undrar ju från jobbet oxå när man kan komma tillbaka. Ja blir helt nojig när det känns i bröstet ju. Fast tar inte pulsen så ofta längre. Även börjat få ont i ryggen nere vid svanken. Jobbigt som fan. De otäckaste var ju i slutet av promenaden men de lugnade sig ju när jag kom in. Sova typ 6-8h på 2 dygn o inte äta på 1 är ju inte optimalt om man ska gå promenad. Idag har jag iaf ätit 1 vetebulle o 1 tallrik ärtsoppa. Även haft svallningar i kroppen dessa dagarna o varit lite skakis.
De där svallningarna känner jag igen, jag hade så ett tag när jag tränade som mest och åt som minst kolhydrater.. Inte tänkte ju jag på att jag måste äta mer kolhydrater om jag tränar 3 ggr i veckan och promenerar resterande dagar! Jag blev så dålig en dag så jag låg på soffan och allt snurrade, jag kallsvettades, mådde illa och hjärtat var nog uppe vid öronen vid det laget! Pulsen tordes jag inte ens ta för den hade säkert varit uppe i 300! Då tröck jag i mig en massa köttsoppa och smörgåsar och blev som en ny människa.
Varför äter du inte?
Jättebra att du ringer i morgon redan! Sen tänkte jag berömma dig ännu mer för att du trappat ner på pulstagningen! Kommer ihåg att vi skrev om det tidigare..
Jag sover åxå som du, så lite.. Känner direkt på kroppen när jag inte fått nog med sömn. det gör åxå att mitt hjärta fladdrar.
Känns ändå ganska bra att skriva med dig för vi verkar ha väldigt mycket liknande symptom, skönt, då kanske jag inte är döende ändå.
Får du nå lugnande mediciner? Om inte så tycker jag du ska prata med läkaren om det redan i morgon, de är grymt bra att ha ifall att man behöver. Sen ger de en trygghet även om de bara ligger i fickan i flera månader, men då vet man att de finns iaf.