Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Anyah och Anna.. tröstkramar till er.. jäkla tantskrälle
Anyah och Anna.. tröstkramar till er.. jäkla tantskrälle
Godmorgon ladies
Klart Tjatte ska vara kvar i tråden, känner på mig att de ändå kommer en bebis i slutändan Om du vill alltså Tjatte, kommer ihåg hur mitt hopp lekte berg och dalbana, hölll ju på i femton månader och när var hoppet var ute så knackade lilla plupp på..
Och vi pratar ju även om så mycket annat så man kan ju hänga här ändå tycker jag..
Mamsie; klart du är gravid
Eriam: Nu tror jag faktiskt du är på bb va? Hör av dig så fort du kommer innanför dörren hemma... Vi är nyyyyfikna
Charlotta: Jag dricker aldrig kaffe, de blir vanligt lipton till frukost..
Ni runt vecka 30: Hur har ni de med sammandragningar? Får ni oxå såna fast ni sitter eller ligger helt stilla? De får jag och de minns jag inte att jag hade förut.. Tja ska till bm i morgon får väl fråga henne iofs..
Nickis mamma: Jag är aldrig inne på msn men vill du och har facebook så adda mig gärna där, vi är ett par stycken från tråden som hänger där, ni andra får gärna haka på också, tycker de är så underbart att få ett ansikte på dem man kacklar med och en del kanske bor så pass nära att de blir möjligt med en träff också under ledighet och annat... tänk på saken iaf..
Smytt=galen nog för denna tråd..
Hemulan: jag håller fortfarande tummarna gula och blå..
Amoremio: hoppas hoppas..
Nähä.. dax för att jobba, men nu är de bara nio dagar kvar i feb som jag ska jobba, hurra vad skönt de ska bli. . .
Hej alla.. Ni har skrivit massor och jag har ögnat igenom det men hinner inte kommentera allt som ni säkert förstår.. flera sidor ju..
Ser att smytt har det jobbigt, så en styrkekram till henne..
Ester, en lycka till kram inför operationen..
Dynah: fy för svärmödrar som inte har hyfs.. Huvudsaken är ju att ni gläds åt lillebror och så underbart de är varje gång man får se de lilla livet
Mamsie: tack för infon om förstoppning, jag har kroniska problem för tillfället, går och känner mig ständig nödig och springer på toa stup i kvarten och ändå kommer de knappt något, skitjobbigt (passande?)
Fick ett tips att ta något som heter lactulos som är flytande som man ska ta varje morgon och idag så äntligen, lättade tyngden .. så skönt de kan vara va
Eriam: Här kommer en sättaigång kram
Var nyss på mvc besök, växer som jag ska och hon kände hur plupp ligger, huvudet ligger lite vid sidan av "utgången" så än har h*n inte lagt sig tillrätta, benen och rumpan ligger på min högra sida, känner nästan varje dag de små fossingarna, man kan nästan få tag i dom
En livlig bebis är de med höga hjärtljud precis som min yngste grabb, de andra två sönerna hade ganska låga hjärtljud..
Så var spekulationerna i full gång haha.. kanske de är en liten kille till då sa hon, för du bär ju mest framåt oxå.. >Då var jag tvungen att kontra med att mina grabbar låg alla olika.. De blir vad det blir men såklart är de ju skoj att fantisera..
De enda jag är trött på att höra är alla som säger -hoppas de blir en flicka nu då när du har tre grabbar redan.. Jag vill ju ha en bebis och det är ju viktigast av allt..
Kram till alla nu och ha en underbar dag.. Här i Västerås skiner solen och de har nyss slutat snöa
Mamsie: Puss på dig
Så du tror jag har en liten pöjk i magen