Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Kram från ett vårig Skåne där snödropparna lyser upp tillvaron och påskliljorna är på väg upp.
Vilka fina magar vi får se idag!! Tror ni kvasten orkar lyfta med oss på torsdag?? Imorgon har jag min sista arbetsdag, ska jobba 7-12 sen är det bara hasta la vista... ska bli sååå skönt att få vila och slippa köra iväg på morgonen och stressa på jobb. Bjöd på morotskaka på jobb idag, det blev lite kvar så jag ställer in en bricka till kvällsfikat!
De närmaste veckorna kan jag fixa färdigt med det sista här hemma och bara vänta in storken. Riktig lyx!
Kram alla!
Gomorron! Frukosten är serverad!
Har varit uppe en timme redan på min första lediga dag. Sen igår em har jag haft sammandragningar som inte är roliga. Natten har varit pest och ingen sovställning har varit bekväm. Vad är det som händer? Jag har inga planer på nåt ska vara på gång redan nu, det är alldeles för tidigt. Var hos BM i tisdags och då ville hon skicka mig för kontroll till förlossningen för bebben hade höga hjärtljud och hon var rädd att han var stressad. Men efter en stunds vila så sjönk hans hjärtljud till de normala och jag slapp kontroll på förlossningen. Vi var överens om att han bara haft lite morgongympa och hade hög puls pga det.
Men nu blir jag lite orolig... är han stressad och har andra planer än att få bli utsläppt med hjälp av kejsarsnitt den 19:e?
Förhoppningsvis är han bara på skämthumör så här på 1 april!
Slänger mig i soffan ett tag och hoppas på att allt lugnar ner sig.
Kram där ute i vårt avlånga land!