Modesty,
tack för att du hänger här och kommenterar ibland. Du ska veta att vi uppskattar det!
Du är en varm och skön människa och jag vet att lyckan ler mot dig även om det kanske är i en annan form än i blöjor och kräks
Alicia,
Jag läste på nätet tills ögonen gick i kors, men kom i alla fall fram till att värdet 2 är dåligt och värdet 6 är bra. Men jag blev ändå inte klok på om 4,9 är bra eller dåligt!
Läkaren ansåg att den korta lutealfasen var ett klimakterietecken, trots att jag berättade att jag "alltid" haft ägglossningsvärk drygt en vecka före mensen, men eftersom jag inte kollat med äl-stickor har jag inte fattat att det var ägglossningsvärk - jag trodde det var extremt tidig mensvärk!
Men ändå stod han på sig om att det var ett klimakterietecken...
Ang syrrans kommentar; när hon och killen förlovade sig så blev hon en
skenhelig kossa som fördömde alla som inte var ordentliga och stadgade som hon. Att hon själv pippat runt som ett luder före maken-to-be har hon totalt förträngt...
Herrejisses - vi festade ju tillsammans i tonåren!!!
Jag hade jättesvårt för att ha med henne att göra efter det, men så blev vi gravida samtidigt och jag bad henne att hålla inne med kommentarerna och låta kusinerna få vara kusiner utan att vår dåliga relation skulle påverka.
Så efter att jag hade hållt god min i 20 år så råkade
hon ut för kriser i livet och ramlade ner från sin höga häst. *skrattar skadeglatt*
Det är annat ljud i skällan nu. Tex är det ok att ha sex utanför äktenskapet eftersom
hon knullade runt efter sin skilsmässa för ett par å år sedan
Fy fan för skenheliga kossor säger jag bara!