Inlägg från: milk and honey |Visa alla inlägg
  • milk and honey

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Mariatösen.. kramar till dig {#emotions_dlg.flower}Hjärta

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
  • milk and honey
    Lemoni skrev 2010-09-22 10:31:52 följande:
    Min bebis ville inte vända sig igår när vi var inne för vändningförsöket.
    Tydligen har den satt sig väl tillrätta med rumpan neråt.
    Så nu blir det planerat snitt.

Det jag tyckte kändes väldigt konstigt var att vi inte fick ngn tid för detta igår.
    Vi fick tid för inskrivning den 1/10 (är beräknad 9 alt 10 beroende på vem man frågar).
    Den definitiva dagen för snitt får jag då. Troligtvis får jag tid 5,6 eller 7/10, då dessa dagar är "snitt-dagar" på Mölndal.
    Är inte det lite sent?
    Fast jag kommer att få mitt snitt även om det sätter igång tidigare lovade personalen.
    Tack för det! Obestämd
    Någon med erfarenhet av ovan?
    Eller är det bara för mig att coola ner?

Men vad olika de verkar vara i olika landsting.. min låg i säte (visade tvärläge i slutändan) och jag fick snitt tid tre veckor innan bf Förvånad
    Skönt att du ändå får snitt om bebis får för sig att vilja ut tidigare.. iii vad spännande

Schäfer: lyyyycka till
  • milk and honey
    mariatösen skrev 2010-09-26 12:46:59 följande:
    HH vad härligt, jag läser om att du har en 18-åring och nu e på g med nummer två. Hoppas allt går bra! Du måste vara i vecka 10 eller så nu? Vad tycker din stora om detta?
    Måste fråga dig om hormonspiral oxå - var du nöjd med den? Jag satte in en nu vid skrapningen, för att skippa mina jättemensar och dåliga hb-värden. Men är orolig att man blir nojig i humöret av den?
    Hej tjejen.. hormonspiralen ska bara verka lokalt dvs i livmodern så de är lugnt
  • milk and honey
    Jenny1 skrev 2010-09-27 18:12:14 följande:
    Hej! Hoppas det är ok att en 32-åring ställer en fråga här? (hojta till annars!)
    Det är så att min sambo är 41, och vi har pratat lite smått om ett gemensamt barn. Jag har två barn på 3 och 8 år, han har två på 19 och 16 år.
    Jag känner att jag vill göra så mycket innan jag ev. får fler barn, resa bla. Men samtidigt känner jag ju att ingen av oss blir yngre - framför allt inte min sambo.
    Så min fråga är egentligen - hur gamla är era män? När är man för "gammal" för att skaffa barn?

Jag är lite rädd att han ska ångra sig, att han inte orkar/vill börja om igen... Så jag velar lite med hur jag vill. Ibland känns det så skönt att mina barn börjar bli stora... och ibland längtar jag så efter vårt kärleksbarn... Sen bor vi rätt trångt också, vilket jag känner är negativt....
    Min gubbe är 46 år och jag 41..
  • milk and honey
    Lemoni skrev 2010-10-05 21:21:39 följande:
    Magen är fotad, väskan packad och jag har precis duschat mig med en riktigt mysig "operationstvål"!
    Oj, vad den luktade sprit!  Tungan ute
    Mannen håller på att bädda rent i sängen, så snart blir det godnatt.

Tack alla finingar för era hälsningar!
    Vi hörs längre fram! Solig

Håller tummarna steeeenhårt Lycka till nu
  • milk and honey
    Happiness skrev 2010-10-06 12:30:08 följande:
    Om någon är intresserad så har jag lagt en en bild på gravid magen på min sida i galleriet. har varit så dålig på att fota magen under denna graviditeten så det här är faktiskt den första. Skäms på mig!
    men vilken fin mage
  • milk and honey
    Lemoni skrev 2010-10-07 10:19:07 följande:
    Vi har fått en liten dotter. 3420 g, 51 cm. Alla mår bra. Kram Lemoni
    superduper grattis sååå roligt.. ser fram emot att höra allt , och du välkommen till bebbetråden nu då
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5