tro hopp och kärlek skrev 2010-08-18 14:20:43 följande:
Hej allesammans!
Jag har inte varit aktiv här på länge, men har kikat in då och då
Beklagar missfall och grattar alla gravida!
Här har ingen liten flyttat in, fast vi har försökt det kan jag säga
Väldigt frustrerande och en känsla av hopplöshet. Håller med dig underverk 06, i det du skriver. Man försöker att greppa tag i ett halmstrå.
I mitt fall är det mindre bra äggreserv enligt provet, men man vet ju aldrig. Har regelbunden mens och enligt stickor även ägglossning. Vi tutar och kör men besvikesen drar över mig varje gång mensen kommer. Jag tror och jag hoppas min inställning är att tänka positivt, men det hjälper ju ej. Ge upp tänker jag inte göra. Önskar att man kunde veta om det överr huvud taget kommer att bli något. Då skulle det inte spela någon roll att köra 12-gånger till.
Har ett gäng underverk men vill man ha en liten till så vill man, trots negativa människor. Nu vet ingen om våra planeringar, men skulle tänka mig vad alla skulle säga.
Försöker nu med stöd av Pregotime, får se om det är någon hjälp.
Håller tummarna för alla som försöker!!!!
Sen vill jag säga till Mamsie att du är så positiv då du delar med dig av dina råd och erfarenheter. du inger mig hopp.
Vill man så vill man och som tur är har ju ingen annan med de att göra än du och din man
kör hårt tycker jag.. du har väl ett gäng stora barn oxå, hur många bor hemma?
Så mysigt med en stor bullrig familj brukar min gubbe säga
Vi har ju sex stycken tillsammans
Har föresten ringt och ska få kallelse för min knöl i bröstet, så nu är de bara att nojja och vänta på tiden. Rektoskopin gick bra igår fast de var fruktansvärt obehagligt, speciellt när han blåste in en massa luft i tarmarna, trodde jag skulle lyfta tamefan
.. nä fick rusa på toaletten efteråt. Han såg inte något konstigt utan skickar mig nu på tarmröntgen för vidare koll. Själv tror han att mina tarmar "bara" löpt amok efter snittet och kommer återhämta sig inom ett år.. kul att vänta på att få må bra ett bra tag till då Suck.. men är de inge farligt så är de ju bättre så här..
Så nu Mamsie har du en till att nojja ihop med
.. skönt att vi har varann iaf..
ps.. kaka tror du skrivit in fel bf datum..
eller är du som elefanterna och går längre