TinaLill skrev 2010-08-21 08:41:11 följande:
Hej på er. Har varit här inne och kikat lite ett tag, frågat nåt litet men mest bara varit. Har två stora tjejer med fd man och nu ny sambo sen några år. Vi har pratat lite löst om ett gemensamt barn men... Drog spiralen i slutet av april, hade en mens början på juni och sen - inget mer. Sannolikheten att jag skulle bli med barn såg jah som VÄLDIGT liten men det blev jag. Var på nupp UL i veckan. Spännande att se om det öht var nåt där som levde eller om jag bara inbillade mig. Jo då, det var absolut nåt där fast kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. Det är två! Kan ju förklara varför jag har känt magen så tidigt men ändå, två?!?! Enäggs hävdade hon som gjorde UL, hur 17 de kan avgöra det. Delar samma moderkaka=högriskgrav. Jag som knappt smält att jag var gravid... Ska väl iofs inte ta ut nåt ännu. Fostervattensprov kan ju ställa till med saker och ting. Ska göras om några veckor. Om allt sen går bra, koll varannan vecka, tidig sjukskrivning och sen två på samma gång. Vad har jag gett mig in i? Var bara tvungen att skriva av mig... Till er alla därute-hoppas helgen blir bra! Mariatösen - har följt dig och beklagar verkligen att det blev som det blev. Hoppas mannen kammar till sig!
Först måste jag säga GLITTRA DU ÄR VERKLIGEN VÄRD DETTA. LYCKÖNSKNINGAR TILL DIG!!!!!!
TinaLill: Jag har hängt i den här tråden våren 2009 men sista halvåret har jag av förklarlig anledning inte varit inne på FL så hemskt mycket.
Hur som helst så fick jag tvåäggstvillingar nu i januari. De har alltså hunnit blivit 7 månader. Det var väldigt omtumlande att få reda på det genom ett VUL i vecka 7 däromkring. Jag var länge i chock och någon slags förnekelse för att sedan svänga om igen och tro att det var ännu fler än två därinne. Många tankar blir det ju.
Jag är 41 och har - förutom twinsen - en dotter som fyller 4 på söndag. Är det något så finns jag här.
Alla andra: Kram