Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Ojojoj Mamsie - slänger in ett stort rungande grattis innan jag rusar till dagis! Underbart!!!!!!
Ojojoj Mamsie - slänger in ett stort rungande grattis innan jag rusar till dagis! Underbart!!!!!!
Anetha - grattis till plusset! Nu händer det mycket i tråden! Härligt!
Happyme - klart du kan känna fosterrörelser varje dag i v18! Vilken dum BM du har som inte tror på dig. Jag började känna rörelser redan i v11 med lillasyster (kanske inte varje dag redan då, men ändå)
MsKanga - välkommen!
Grattis gemigsinnesro och Bossan - tror absolut att ni är gravida "på riktigt"
Har inte så stora förhoppninggar själv den här månaden eftersom vi har varit sjuka i veckor och det inte har blivit särskilt mycket mys av Lilla Louisa, 10 månader, är magsjuk fn och det är inte roligt. Hon är en tunnis i vanliga fall så hon har inte så mycket att ta av stackarna
Grattis Floppan till lille Ludvig - jättefint namn
Ser att jag är överst på BIM-listan nu. Har nollkoll på när (om) jag hade ÄL eftersom vi har varit sjuka sen påskveckan men nu finns det hopp om livet igen Vi har nog bara fått till det två gånger senaste månaden pga all sjukdom, så det vore ju magiskt om något trots allt skulle hänt Uppdaterar mig gärna på "var är vi från"-listan (skriver in var jag bor, dvs Stockholm, men jag är från Lund ) men just nu har jag tappat PLUS-funktionerna så listan blir bara en lång ändlös text som jag inte orkar redigera. Återkommer!
Hahaha - alla radbrytningar faller bort också för mig...
Nu ger jag upp!