BellyBandit skrev 2010-02-08 08:01:02 följande:
Mamsiejag frågar igen varför skulle jag få missfall på missfall? nyfiken på vad du menadejag tror jag förstår vad du menar men jag vill ändå veta...Läser lite i tråden men e ju lite off just nu... då jag har gått från att vara lyckligt gravid och sambo och leva i rosa ludd till att ha blivit utkastad på en spikmatta och skakad till bryskt uppvaknande att jag lever i ett medberoende med en alkholist och hans två skadade barnjag menar HUR MÅNGA GÅNGER SKA NÅGON TALA OM FÖR MIG ATT JAG ÄR OKEJ?????NI har hjälpt mig så mycket,
MVC har hjälpt mig, FAMILJERÅDGIVNINGEN har hjälpt mig, KRAMFORS KVINNORJOUR har hjälpt mig PSYK har hjälpt mig ALLA har sagt samma sak du är frisk Victoria men du lever i ett medberoende du måste BORToch äntlligen har jag vaknat... och depressionen är inte heller lika markantvi är ju fortfarande tillsammans men jag kan inte bo med honom... vi har varit särbos förut och kan vara det igen... jag älskar ju honom, personen som finns där bakom och inte den som levt i samma hus 23 år och inte kan släppa sina problem... och hans barn så trasiga så trasiga... jag orkar inte detta mer... det är ju därför jag har klappat ihop...tittar längtansfullt efter alla babysar magar och gravidwannabies... men jag måste bli HEL
Belly jag har inte hunnit läsa tillbaka så mycket så jag måste fråga (uppdatera mig): Har han börjat dricka igen eller? Varför är hans barn så trasiga?
Förlåt men jag har verkligen inte hunnit med mycket i tråden den senaste månaden
Du har ju så rätt i att du måste bli hel. Det största steget, insikten, har du ju redan tagit.