hopp i livet skrev 2010-03-15 08:57:56 följande:
Usch, vad jag känner med dig Milk! Klart att du blir påverkad av att ha svårt att syresätta dig! Det kan vara en tanke att inte gå längre än till när barnet räknas vara fullgånget vid v.37+0 eller så. Då kanske det är så att både du och bebis mår bra av att få använda era egna lungor... Det kan vara värt att prata med bm om det iaf. Ont i höfterna hör till min vardag! Jag behöver också vända mig regelbundet för att inte få ONT. Det onda hänger i under förmiddagen, om jag har sovit för tungt och inte "rullat" ofta nog. Min tioåring tycker att det är jättemysigt att sova i samma säng som mamma, men det går inte längre, eftersom jag inte har plats att vända mig då. Hur som helst så förknippar jag det onda med fogarna, fast smärtan sitter på "utsidan" av höfterna helt enkelt. Det har gått över efter förlossning och tappade kilon, så det finns hopp!
Tack ska du ha vännen.. Idag är de ännu tyngre, kan ju för fasiken inte ens laga frukost utan att sätte mig ner ett antal ggr och andas.. de känns som jag ska svimma och har sockerdricka i armar och ben
blir sååå sur, har ju mått kanon ända tills nu..
Så de kan vara foglossning alltså, utanpå.. ja de kanske är så, fast på dagarna har jag inte ont, de är bara när jag ligger ner, inatt har jag vaknat varje heltimme och måst vända på mig..
Ska på tul på torsdag och ska ta upp dessa problem .. Skönt att solen lyser iaf.. måste vara lite positiv oxå.. jag ska ju snart få en liten bebis att snusa på, då kommer alla problem vara glömda.. kram på dig hopp
och alla andra såklart..