Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Tänk på att unga par som inte blivit gravida på ett år får inte hjälp förrän efter ett års försök..
Många kramar från mig oxå
Var föresten hos bm idag.. Lilla plupp har bestämt sig att vara besvärlig och ligger så fint vid mina högra revben .. Vaddå.. ska man ligga med huvet ner i vecka 35??? nä nä inte jag heller, jag är lik min pappa, lika envis
Jag har tänkt på detta med ks och blir mer och mer positiv till det.. mår så dåligt av min anfåddhet och sover en timme i taget hela nätterna, varje timme måste jag upp för då har hela jäkla bäckenet låst sig.. att de kanske inte är så farligt ändå och så får jag dessutom ut bebbo tidigare på de sättet..
Bm ville att jag skulle komma på undersökning den 6 april för då har de en student som utbildar sig till bm som ska få känna på mig och de vill se om hon märker att huvudet inte ligger där de ska ) Så nu fick man bli försöksdjur oxå
Fast fast än finns de tid till att vända sig rätt så vi får väl se var de blir..
Må så gott alla tjejjor..
Smytt och Nicco: De börjar banne mig näääärma sig med stormsteg, inte avis alls
kram kram och en extra till bossan.. och hemulan
Hej alla..
Niccosmamma: Börjar det bli nervöst? Snacka om nära nu
Happyme: Hur mår du och hur går de för dig, länge sen du var inne igen..
Många bimmare: Nu borde de plussas här i tråden..
Smytt: Så ingen bebis förrän annandag påsk alltså? så du hinner med de du ska göra Några känningar?
Esther: Kram på dig
En fråga: Igår när min bm tog alla prover på mig så tog hon även urinprov och sa att jag hade protein i urinen men att hon inte tänkte bry sig om det och jag fick lixom inget svar på varför och såklart åkte jag hem och googlade på det och blev mer orolig, jag kan både ha urinvägsinfektion eller på väg att få havandeskapsförgiftning, sånt ska man väl i alla fall bryr sig om.. hon mumlade något om att jag skulle känt de isåfall, VADDÅ känt de??? Snälla någon.. lugna mig nu usch de räcker nu tycker jag..
kram kram
Hoppar in och önskar alla en trevlig helg med förhoppningsvis mycket tinande snö och SOOOL
kram på er alla underbara
Hej alla glada..
Klart du ska rapporter när du varit hos gyn Susanne
Hopp: Vad skönt att du mår bra, då är de ju bara att vänta tills killarna kommer hem .. Man vill ju gärna ha dem i närheten.. när de är dax
Golden: skönt att höra att allt är bra med dig och magen.. >Blir glad när ni tittar in och uppdaterar så man slipper fundera
Här ar det peppar peppar ta i trä mycket bättre med mitt flås iaf, håller tummarna att de inte bara är tillfälligt..
Sover tyvärr lika illa men de kompar jag med som idag 2x2 timmars vila mitt på dagen
Har sdr så fort jag rör mig, var borta igår kväll och fick åka hem ganska tidigt för jag satt ändå bara och hade ont .. sånt är tråkigt när man är väldigt social annars, men men de går ju över snart ..
Busungen sitter fortfarande upp men de är ju ett par veckor innan man måste ta tag i saken ändå..
Hur är de med er andra och sdr? De är väl ganska vanligt att ha de när de är så nära?
Ha en trevlig kväll.. Själv ska jag spana in Johan Falk om jag orkar hålla korpgluggarna öppna
Många kramar till er alla