milk and honey skrev 2010-03-03 22:01:00 följande:
Haha.. smytt , jag tyckte väl att du stod först i bebisfödarkön .. Och jag som femma tror jag.. ¨å jag vill att de ska gå fortare.. min kropp börjar bli för liten för magen Hoppas du mår finemang.. MEn vilken konstig text du har..
Ja men jag vet, det blev jätteknäppt... skulle citera men det funkade inte så jag testade Mamsies metod att klippa o klistra... men det kräver nog liiiite mer övning
Jo tack, jag mår hyfsat, väntar envist på att magen skall sjunka undan lite... just nu får jag inte plats i min egen kropp heller, bebis tar den plats h*n behöver, och jag får det som (inte) blir kvar. Men tror att magen står som högst nu i v 36. Jobbar ju fortfarande, har sådär bortåt 3 veckor kvar att jobba - om jag pallar det, vi får se!
Tror dock att Niccos mamma kommer att hinna före mig till BB... av ohejdad vana "brukar" jag ju gå över - 4 dgr med första o 5 dgr med andra
så trenden är ju inte alldeles lysande.
Har förresten tagit reda på vad det är jag har i magen... gjorde just ett extremt trovärdigt "graviditetstest" på FB - jag är gravid, och väntar en lavalampa!!!