• Phson

Unga bliviande mammor i Västerås

Undar om de finns någon mer här som ska ha smått och är ung:)

Själv är jag 21 år och ska ha smått i juni..
    Kan va kul och prata med fler unga blivande mammor och självklart ni som redan är mammor med för den delen:)

• Svar på tråden Unga bliviande mammor i Västerås
  • WasaE

Hej ja e inte blivande. Men ja har en dotter på 11½ månad. Vi bor i västerås. Jag själv e 20år. Finns några fler på denna länk (Dock har alla redan fått sina små, vad ja vet) Men kan väl vara kul ändå att följas åt, och du kan fråga oss om du undrar nått =) :

www.familjeliv.se/Forum-3-43/m49450847.html

Kram

• Phson

Hej :)

Jaa alltid bra att ha några som ligger lite före:)

• Monsterpannkaka

hej hej
    jag är 23 och ska ha min första 25 april..
    flyttar till min pojkvän som bor 5 mil utanför västerås, å kommer bli lantis (;

hur går det för dig?

• Phson
    Monsterpannkaka skrev 2010-01-26 14:02:16 följande:
    hej hejjag är 23 och ska ha min första 25 april..flyttar till min pojkvän som bor 5 mil utanför västerås, å kommer bli lantis (;hur går det för dig?
    Hej:D Va kul att någon svarar på min tråd:D

Inte så jätte långt kvar då för dig, spännande:)
    Vet ni vad de blir för kön?
    Åt vilket håll flyttar du då?

Här går de sakta men säkert fram, men de sparkas för fullt i magen:)
  • Monsterpannkaka

hej hej
    vissa trådar verkar falla mellan stolarna, eller vad man ska säga... men jag hittade hit (:

vi har inte tagit reda på kön, utan det får bli en ren överraskning.. hur gör/tänker ni göra?
    vilken vecka är du i? jag har gått in i vecka 27(ELLER 28?) precis och börjar känna av att jag är tung och trött nu... uh.

jag hamnar i virsbo, mot fagersta. 

är er planerad? (:

ha det gott!
    /anna

• mmelody

Är inte blivande mamma, har "nyligen" blivit mamma!

Mitt namn är Melinda & jag är 21 år och mamma till Maja som föddes den 26 juli -09, och nu har blivit hela 6 månader! Ett helt halvår, helt sjukt va fort tiden går!
    Vi bor på Hammarby i Krumeluren med Majas pappa, min sambo/pojkvän, som jag har varit tillsammans med i snart 5 år.

• Phson
    Monsterpannkaka skrev 2010-01-27 13:06:46 följande:
    hej hejvissa trådar verkar falla mellan stolarna, eller vad man ska säga... men jag hittade hit (:vi har inte tagit reda på kön, utan det får bli en ren överraskning.. hur gör/tänker ni göra?vilken vecka är du i? jag har gått in i vecka 27(ELLER 28?) precis och börjar känna av att jag är tung och trött nu... uh.jag hamnar i virsbo, mot fagersta.  är er planerad? (:ha det gott!/anna
    Okej:)

Vi är jätte nyfikna på vad de är och kanske ska kolla upp de:)
    Jag är i v 21 så än så länge känner jag mig pigg och inte allt för tung men de kommer väl snart de med:P

Nej de va inte planerat, men mycket välkommet ändå:)
    Är eran?
    mmelody skrev 2010-01-27 22:29:55 följande:
    Är inte blivande mamma, har "nyligen" blivit mamma!Mitt namn är Melinda & jag är 21 år och mamma till Maja som föddes den 26 juli -09, och nu har blivit hela 6 månader! Ett helt halvår, helt sjukt va fort tiden går!Vi bor på Hammarby i Krumeluren med Majas pappa, min sambo/pojkvän, som jag har varit tillsammans med i snart 5 år.
    Hej kul att du också har hittat hit:)
    Kan tänka mig de att tiden rusar iväg:)
    Va hon planerad?

:)
  • mapena

Jag är också en "nybliven" mamma, till en liten Elliot. Den 27 juni -09 kom han, så han blev sju månader igår! 

Jag bor tillsammans med min sambo i radhus på Skiljebo just nu, men snart flyttar vi ut till en lägenhet på Bjurhovda! :)
  • mmelody

miniX: Nej, det kan man säga att hon inte var, men lika välkommen för det!
    Tiden rusar verkligen iväg..

• Phson
    mapena skrev 2010-01-28 05:14:16 följande:
    Jag är också en "nybliven" mamma, till en liten Elliot. Den 27 juni -09 kom han, så han blev sju månader igår!  Jag bor tillsammans med min sambo i radhus på Skiljebo just nu, men snart flyttar vi ut till en lägenhet på Bjurhovda! :)
    Vilket fint namn :)
    Flyttar ni till större eller mindre?

:)
    mmelody skrev 2010-01-28 22:17:13 följande:
    miniX: Nej, det kan man säga att hon inte var, men lika välkommen för det! Tiden rusar verkligen iväg..
    Okej, samma som här då:)
    Själv så tycker jag tiden kan få gå lite fortare:) Dock kommer det nog gå väldigt långsamt när jag går på grav-ledighet om ca 2½ månad..
Svar på tråden Unga bliviande mammor i Västerås