mapena skrev 2010-01-29 09:11:51 följande:
Även fast vi bor i radhus nu, så hyr vi bara. Så vi använder bara 2 rum och kök just nu. Vi kommer nu flytta till en trea, så det blir större :) Lilleman behöver ju ett eget rum!
Okej:)
Jaa de är ju alltid bra att ha när dom blir lite större..
Vi flyttade för ca 5 månader sen ifrån en trea till en tvåa, hehe va lite smått komiskt sedan när vi fick reda på att vi vänta smått:)
Men nu kolla vi efter hus, så förhoppningsvis så hittar vi något snart:)
Monsterpannkaka skrev 2010-01-29 10:54:09 följande:
Aha (: Jag har börjat känna mig tung precis, det går lite från en dag till en annan. ganska lustigt faktiskt.. man ökar ju inte 0,5 kg över natten?Vår är nog lite planerad, vi slutade med preventivmedel och sa " blir det så blir vi glada" ungefär, haha.. så det kom inte som en komplett överraskning.finns det något skäl till att du går på föräldraledigt så "tidigt"?
Okej, härligt med en sådan inställning:D
Slutade själv med mini-piller då jag fick missfall i sommras, så tänkte jag att de ändå inte spelade någon roll om jag käkar de eller inte..
Så de va väl inte jäätte överaskning här heller, men de va inte så att jag slutade med dom för att bli de:P Lite rörigt de där.. :)
Jag har ett tungt arbete så när väl magen blir stor så kommer jag inte kunna jobba..
Jobbar dessutom nätter så de är ganska påfrestande med..