Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0

MGn skrev 2011-04-27 12:58:38 följande:
    Hjälp! Min suflett saknade en tryckknapp när jag fick den. köpte den från mountainbuggy direkt, så all kontakt blir på engelska. och det är en mycket svag länk för mig!
     fick till svar sist:
    Thanks so much for your email, I apologise for my delayed response. I have asked our warehouse to send you a replacement sunhood, please expect this soon and let me know if there are any further issues. If our warehouse have any issues shipping the replacement part, I will be in touch.

Vad ska jag svara henne?
    "Thank you for great service!"
    Det hon skriver är att de ber om ursäkt för sen återkoppling och att hon bett "butik" att skicka dig en ny sufflett, som du kan förvänta dig inom kort. Hör gärna av dig om det är något mer. Om butiken har några frågor eller funderingar kring leveransen så hör hon av sig.
    Fritt översatt....
    Om du vill vara säker på vad du ska göra med den skadade suffletten så kan du ju alltid fråga: "What shall I do with the sunhood that I already got?" Eller nåt... Det är nog inte så himla noga med grammatik och korrekthet i språket.
    Har du tur får du 2 suffletter (även om en knapp saknas på den ena....)
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-27 13:11:57 följande:
    Men jag har inte kolli nr?
    Inget besök än? Har du fått nåt mail från MB, ang ordern? Där borde det stå nåt nummer....
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 10:54:07 följande:
    regnskydd till en swift? finns de nåt som är bra förutom orginal? 500 spänn känns inte så där jätte motiverande för ett jädra regnskydd :-/
    har ett rött m reflexstjärnor från Axel&Ida till vår breeze. tar nästan ingen plats, har plast"fönster" och är jättefint!!!
  • bohusbebis
    Mymemlan skrev 2011-04-29 12:44:42 följande:
    Jag kanske är lite borta, men vad är en breeze? :P
    Föregångaren till Swift kan man tänka, fast framhjul som en mini Mountain Terrain. Såldes aldrig i Europa, men nu säljer Mountain Buggy ut "lagerex" på sin hemsida. Jag har en gammal, mammageno har beställt en sprillans ny och jag är grymt nyfiken på den....
  • bohusbebis
    SkrikandesSkrikandes är lite irriterad över att "favoriter" är borta och den här tråden är så svår att hitta.... man blir ju helt vilsen...
  • bohusbebis
    Mijjo skrev 2011-05-01 16:53:47 följande:
    Sjukt nöjd med min "kampanjevagn" !
    Men börjar fundera på om man ska beställa en duo ,eftersom jag inte hittar nån beg till vettigt pris,,,kanske "kampanjeduon" med fasta framhjul ,,,,,Drömmer

Men kan man få lite tankar och gärna erfarenheter ang fasta framhjul.....är det ris el ros?
    nja... vår första syskonvagn var en Mountain Terrain modell 04 där vi körde liggdel... dåååå tyckte vi den var okej även om den var som en pansarkryssare att köra. Skulle jag ha en syskonvagn på bredden igen (dock ej aktuellt) så skulle jag nog ändå satsa på sväng i fram... Fast nu är vi ju förälskade i Phil&Teds (fast har inte kört den med bebis)
  • bohusbebis
    Micjah skrev 2011-05-02 13:12:57 följande:
    Ja det hade ju varit nåt
    Ville se om nån lagt in bild på Breeze...
    Har en Swift, men är väldigt sugen på att beställa en Breeze, måste bara hitta rätta anledningen till att köpa ännu en vagn..
    jag har lagt ut vår här i tråden några gånger, klicka på mitt namn och "visa bara" så borde du hitta nån...
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-05-02 10:50:10 följande:
    Har köpt en bygel och en lammskinnsdyna till min breeze, men VAR är vagnen?!
    kan du inte spåra den via internet?
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-05-02 20:03:46 följande:
    Måttet är 45 cm och bohusbebis 2 1/2åring börjar få huvudet i suffletten..säg om det inte stämmer bohusbebis
    Mammageno: Å va kul att jag inte lurade dig i fördärvet iallafall!
    Shit va fin den är!!!! Blev vrålsugen på en ny jag med... Men när man sett denna skönhet inser jag att vi inte kommer få så mycket för vår gamla slitvarg... Slängde ut en annan vagn på blocket nu, men får försöka frigöra mer plats för att kunna motivera en ny breeze.... Borde kanske hellre satsa på en swift som funkar bättre med Freeridern... Men ååå va fin din Breeze är!!!!!!!! Rött är oslagbart! Bra val!!! GRATTIS!!!

Vår då 2,5 åring "slog" huvet i suffletten i liggläget i vintras när hon var påbylsad overall, åkpåse på lammskinnsfäll, bytte till vanlig sittdyna. Nu betydligt mer lättklädd har jag inte kollat, hon fyller 3 i midsommar är väl runt 92-98 lång (i kläder iaf).
    Breeze är den vagn vi använder mest till "vardags". Håller inte med om att Bee:et är en smidigare vagn att köra med. Den blir dessutom så stor hopfälld!!! Breezen visserligen lång, men platt å lätt. Älskar vårt Bee men måste nog erkänna att det mest är som pysselpimpprojekt för min egen del... Dottern åker lika gärna breeze (som jag nu åxå pimpat med en röd marimekkodyna). Men så har vi ju lite större barn, bee:et är ju kanon för att ha liten knodd vänd mot sig. 
Svar på tråden Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0