Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
MGn skrev 2011-04-27 12:58:38 följande:
Hjälp! Min suflett saknade en tryckknapp när jag fick den. köpte den från mountainbuggy direkt, så all kontakt blir på engelska. och det är en mycket svag länk för mig!fick till svar sist:
Thanks so much for your email, I apologise for my delayed response. I have asked our warehouse to send you a replacement sunhood, please expect this soon and let me know if there are any further issues. If our warehouse have any issues shipping the replacement part, I will be in touch.
Vad ska jag svara henne?
Vad ska jag svara henne?
Det hon skriver är att de ber om ursäkt för sen återkoppling och att hon bett "butik" att skicka dig en ny sufflett, som du kan förvänta dig inom kort. Hör gärna av dig om det är något mer. Om butiken har några frågor eller funderingar kring leveransen så hör hon av sig.
Fritt översatt....
Om du vill vara säker på vad du ska göra med den skadade suffletten så kan du ju alltid fråga: "What shall I do with the sunhood that I already got?" Eller nåt... Det är nog inte så himla noga med grammatik och korrekthet i språket.
Har du tur får du 2 suffletter (även om en knapp saknas på den ena....)