-
Ååååå så snyggt! Bra inspiration!!!pysselpussar skrev 2011-05-10 14:07:40 följande:Åh måste få skryta lite Har gett mig den på att pimpa min gamla Uj lite... Har nu äntligen fått till suffletten!!! Jippi vad jag är nöjd! Det kommer bli många fler suffletter här framöver.. Har starka planer på att ge mig på att sy en ny klädsel oxå :-P
-
har åxå blivit "snuvad" på vagnar (2 gr) när jag skulle köpa på distans/ alt skicka nån förälder... och så vips bara såld, trots att vi kommit överens. Så jag är väldigt noga att "hålla" vagn till köparen när jag ska sälja. Men har ju blivit stående flera gånger med en vagn som nån lovat komma å köpa och jag sagt nej till andra att den redan var såld. Minst lika irriterande....Sjukhus Mamman skrev 2011-05-10 20:59:08 följande:Värsta som finns! Jag mailade på en förut och frågade om det var okej att komma dagen efter och bestämde en tid. allt var lugnt och helt okej. sen kommer ett mail där hon frågar om jag verkligen vill ha vagnen varpå jag svarar Ja och att jag kan komma när som helst om hon inte ville vänta till kvällen. (för mig passade dagen egentligen bäst). När jag sitter på väg och nästan är framme. DÅ skickar männiksan ett mail... hoppsan vagnen såldes visst igår! Sånna männiuskor kan man gott leva utan!
-
Skrev just ett inlägg som försvann... Utan att lägga mig i prissättningen (är lite dåligt påläst) så tycker jag ofta att folk prutar på vagnar. Man får väl avgöra hur snabbt man vill bli av med den, kanske kan du tänka som så att den där 500ringen "tjänade" du in på att beställa din nya vagn från utlandet och så i slutänden jämnar det ut sig. Eller ge ett motbud tillbaka - vi kan mötas på halva vägen 3750... Eller ha is i magen, men risken är att du förlorar en köpare... Äh, jag är inte till mycket hjälp va.... Men jag som börjat kika lite efter att ev byta ALLA vagnar mot en UJ el Swift tittar bara efter den nya suffletten, kanske fler tänker som jag och att "äldre" modeller blivit mindre värda ioch med det... fast de är nästan nya...
-
(om du nu beställde fr utlandet, jag minns inte... annars får du hitta på nån annan "ursäkt" och tänka att du "tjänar in det på nåt annat", så brukar jag göra....)bohusbebis skrev 2011-05-11 12:19:33 följande:
Skrev just ett inlägg som försvann... Utan att lägga mig i prissättningen (är lite dåligt påläst) så tycker jag ofta att folk prutar på vagnar. Man får väl avgöra hur snabbt man vill bli av med den, kanske kan du tänka som så att den där 500ringen "tjänade" du in på att beställa din nya vagn från utlandet och så i slutänden jämnar det ut sig. Eller ge ett motbud tillbaka - vi kan mötas på halva vägen 3750... Eller ha is i magen, men risken är att du förlorar en köpare... Äh, jag är inte till mycket hjälp va.... Men jag som börjat kika lite efter att ev byta ALLA vagnar mot en UJ el Swift tittar bara efter den nya suffletten, kanske fler tänker som jag och att "äldre" modeller blivit mindre värda ioch med det... fast de är nästan nya...
-
jag har skickat barnvagn med posten endast inslagen i plastsäck och det har gått jättebra! Om du skickar i kartongen och bara ser till att inga hårda grejer ligger och skaver/skramlar mot varandra så ska det nog funka utmärkt.AochJsMamma skrev 2011-05-12 07:11:09 följande:Ja känns superskönt! Tänkte skicka i orginalkartongen, men bör jag vira något runt vagnen, typ bubbelplast?
-
om barnvagnspriset stämmer på 375 så är det ju värt att ta det mot "utlösen" vad det nu hette med bussgods istället... ska den långt?AochJsMamma skrev 2011-05-12 09:09:46 följande:låter bra det! Tänker att kartongen ju skyddar mer, och att den är lätt att tejpa igen etc.. Har aldrig skickat nåt så här stort, så känner mig lite lost . Ska ringa BUssgods idag o försöka få rätt pris, blir lite förvirrad av deras priser, ska man ta barnvagn som de har som enhetspris eller blir dte billigare att skicka på annat sätt etc..POsten tycks ta 412 kr inklskrymmande, samt 55 kr i REK vilket jag tycker behövs när det gäller så här höga summor..
-
nä jag har ingen aaaaaaning, det var här i tråden jag läste nåt... men jag kan absolut minnas fel, det var kanske 475, sorry!!! Jag har bara fått en paraplysulky skickad till mig med bussgods, men upptäckte sen att det hade varit billigare med posten. En hel riktig vagn vet jag däremot inte alls... Jag är inte till mycket hjälp...AochJsMamma skrev 2011-05-12 10:05:22 följande:hmm vart hittar du 375 kr? Jag håller på att bli tokig på Bussgods hemsida, o de svarar inte i telefon... ska försöka ringa snart igen.. om jag tittar under fasta priser så f¨år jag det till att en barnvagn kostar 475 kr... ?
-
Var det här i denna tråd vi pratade om vad det kostade att skicka vagn med bussgods, här hittade jag priser:
http://www.bussgods.se/pages.asp?PageID=594&MenuID=530 -
tror det var en version som skulle vara lyxigare version med bättre tyg, inkl mugghållare, pump och skötväska... vet inte om den såldes i sverige ensAnPa skrev 2011-05-15 10:14:53 följande:Ingen som vet vad en elite är?
-
kände på en elite en gång som jag ev tänkte köpa, men den kändes gungigare i sidled. säljaren sa att det skulle vara så för att det var bättre fjädring på eliten, men jag tyckte inte den kändes helt bra...