Myra skrev 2010-05-02 17:25:46 följande:
ringde sjukvårdsupplysningen och fråga ang blödningen och hon sa att det var normalt att blöda lite tidigt i graviditeten. Det är förmodligen känsliga slemhinnor i slidan. Kändes skönt att höra. Men sak endå ringa BM och fråga dom endå i morgon. Hoppas på ett VUL. Kan man se bönan vid VUL? går in i v 8 på tisdag.Aqua: när är du beräknad till? Hur mår du? Jag känner ingen illamående eller annat. Bara lite att dt spänner i magen och det är ju bara livmoderna som växer. Sen ådrroan på brösen som ömmar lite, hmm tror dom börjar växa lite.
ja ring bm idag! jag ska ringa ivf kliniken strax o sen gripen (där jag gjorde all förbehandlning) o sen bm i komun. Vi som gör ivf, får komma in o göra ett vul men vet dock inte i vilken vecka ännu.
Ja du..enligt fl är det 3/1-2011..men sen kan det ju skifta! Jag mår illa om jag inte äter var 3:e timma...! Tycker det låter knepigt inom att jag inte är så långt gången..men tydligen funkar min kropp så..Ont/spänd i brösten är jag oxå..o ådrorna syns väl! Hugger väl lite då och då i magen, springer på toa o glor hela tin tycker ja..ha ha..
När är du beräknad te?