• aqua84

Utredning september 2008 tråd 7

myra....Jisses!! Hoppas hoppas d blir starkare nu!!! GRATTIS...!!! Nu blev jag pressas!!!*fniss* Vill oxå...MEN detta är du värd gumman!!! ta hand om dej o magen nu!!!!!

ur form
  • aqua84

tack gummor, det känns skönt!

Ruvar för tillfället. Va upp te falun igår o fick ett 8 celligt tebax! De andra (8, 8, 10 celliga) ska odlas te dag 5 o sen se om de är frysbara....

Ta hand om magen Myra!

ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-04-17 18:27:48 följande:
    Håller en tumme aqua, hoppas såå för dig nu. Nu gick ju allt hopp över till dig, så nu får du mångdubbelt så mkt :)
    tack så mkt gumman!
    ur form
  • aqua84

du kan ju ringa bm o berätta att du är gravid, sen får du kanske inte någon tid förens om några veckor, men då är du ute i god tid iaf!
    Gud sååå kul för dej..är sååååååå avis, men jag önskar dig detta o all lycka, o hoppas jag får uppleva samma sak nångång!

ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-19 13:14:57 följande:
    Det är inte frågan om du kommer att bli gravid utan när. Jag tror att du har något på gång nu. Tror på dig och känner på mig att du kommer att plussa nu.jag har inte fattat att ajg är gravid. Har blivit så besviken så många ggr. har ju inte heller fattat att mamma inte finns längre. Det är jävligt tungt att inte få berätta för henne. Just nu så slits jag i sorg och glödje. sorgen över mamma och glädjen över det här. Känns som jag slits åt två håll och vet knappt vad jag ska känna.
    förstår att de könns jobbigt, men din mamma ser dig o finns med dig nu, o kommer hjälpa dig..men förstår din tanke.

Va snällt av dig att säga så, jag hoppas det stämmer!!!{#lang_emotions_laughing} Kommer inte ihåg hur d känndes sist jag ruva på ett färskförsök...
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-21 12:54:49 följande:
    Oj vad tiden går fort, är hon redan 9 månader. jag går in nu i vecka 6, är 5+1. Ska ringa på måndag. 
    ring ring direkt!!
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-21 13:30:58 följande:
    har så svårt att ringa när jag jobbar, har ledig dag på måndag. Vill inte sitta och prata med Bm på jobbet ifall någon hör. Man har ingestans att gå coh vara ostörd heller. Bättre att ta det i lugn och ro hemma.
    ok, förstår!!! Åhh...så sotis ja är!! men jag unnar dej INTE detta gumman!
    ur form
  • aqua84

Jag kan säga att jag är trög som faen i magen, o kan inte komma ihåg att jag va d sist...men d behöver ju inte betyda ngt....men d bringar lite hopp iom att du beskriver dej som det som är gravid!

urf orm
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-22 19:22:54 följande:
    Aqua: hoppas det är ett gott tecken.;) när har du BIM?Sussey: hur gjorde du när du var halvförstoppad? åt du ngt speciellt?
    jag tar td 1/5..men det ligger några dar efter bim tror ja...tror jag ska eg ska ha bim i början av veckan...har inte så stor koll iom alla hormoner man får vid ivf...kan hoppa lite fram och tebax då....Är på rd7 nu...tiden går långsamt
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-23 07:35:52 följande:
    Aqua: förstår att det är svårt att veta bim dagen med alla hormoner. Kommer att gå vägen den här gången...;)Syssey: lin frön var ett bra tips. Jag måste nog börja äta gröt på morgonen. filen gör mig slemmig i halsen och då mår jag illa. Men äter jag gröt så blir man väldigt mätt fast man äter lite. Det är ju så svällande i magen och då kan man också må illa att vara för mätt. Nu har tröttheten slagit ner som en bomb..:(
    ja vi får se va som händer! Man kan ju hoppas på det bästa!
    ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7