• aqua84

Utredning september 2008 tråd 7

tackar..men då är ibland....men ivf kan allt hända (tyvärr). Men jag behöver ju inte vänta för länge innan man börjar medicinera...på freda smäller d igen!!*ler*

ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-06 12:05:14 följande:
    Då jäklar ska det ta sig..:)
    ha ha..ja för dej oxå!
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-08 20:15:57 följande:
    Hej kära vänner. Just nu är det tungt.Jag hittade mamma död i lördags. Hon satt framför tv`n och troligen dött i sömnen.Var en chock att hitta henne och jag har inte riktigt fattat än vad som hänt. Mamma var bara 62 år och hade många år kvar. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan min älskade mamma.
    beklagar verkligen sorgen gumman. STOOOR kram te dej...
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-24 21:56:33 följande:
    Hej tjejer.Det har gått upp och ner sen mamma dog. varit mycket att fixa. Jobbigt att sälja och slänga hennes grejer. Mitt i allt så fungerar mensen för mig. Kanske låter lite fjuttigt mitt i allt jobbiga men äntligen så kom den igång själv och slutade av sig själv. Tänkte att nu när mamma gått bort och mensen verkligen fungerade så borde det finnas en mening. Mammas bortgång kan inte vara meningslös, hon kanske sitter där uppe och hjälper mig. Tog min sista pergo tablett idag. så nu hoppas jag att den här omgången verkligen hjälper mig.
    va skönt vännen att mensen börjar o sluta av sig själv..tråkigt med allt runt dej bara. Men det kanske är som du säger att hon hjälper dig..Lycka te nu!!
    ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-03-25 14:23:58 följande:
    Hoppas det tar sig nu  då Myra - det kanske fanns en mening med allt någonstans!Måste bara få säga att jag är lite lycklig och stolt idag :D Klarade tentan i skolan, 2 tentor nu på 10 veckor, check! Nu är det  bara praktik kvar denna terminen. Uppepå allt är det underbart väder och vi har ätit våfflor ute :)  ♥
    grattis te tentorna!! Va duktig du är som fixar det OCH barn samtidigt...var stolt gumman!! Lycka te i fortsättningen!
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-31 06:25:56 följande:
    Syssey. grattis till tentanmensen kom ett par dagar efter mamma gick bort.  den var normal och slutade av sig själv. började men en enkelkur pergo på dag 5. Fick idag utslag på clearblue äl test. Ville inte anv dom billiga testarna den här gången. Idag fick ajg fillt utslag på testet. Höll på att smälla av, jag hade inte räknat med att det skulle fungera men det gick. jag är helt salig. Hoppas nu bara att det håller hela vägen. Mamma har kämpat hårt där uppe för mig.
    är du gravid???!!!!! Fan va roligt i så fall!!!!! men...jag blir gryyymt avis....Men detta är du värd gumman!!!!!! Ta hand om dej!!!!!
    ur form
  • aqua84

goklumpen...jodå här händer d grejjer..va på vul igår så idag börjar jag med sprutorna i prel v15 är det äggplock o et...!!

ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-03-31 07:34:59 följande:
    Nej nej inte än. jag blev bara så glad att ajg fick utslag på ägglossningstesten..:) ett stort steg för mig.Läste mitt inlägg och förstår att du trodde jag var gravid. men äntligen ett får jag ägglossning. Har ju inte fått det på....... Hmm om jag någonsin haft den sen jag började för 2,5år sen.jag hållar alla mina tummar för dig att det ska gå vägen den här gången för dig. Vi ahr ju bestämt att vi ska plussa nu.kram
    jo jag kan ha läst för snabbt oxå...*ler* Men streck på ältester är nästan lika möe värt..!! jepp nu är d vår tur tycker ja!
    ur form
  • aqua84
    Myra skrev 2010-04-04 17:15:53 följande:
    ja nu jäklar ska vi slå på stort...;) för mig är utslag på äl stickan värt så jäkla mycket, tror inte jag fått det tidigare faktiskt. Jag har trott att jag fått det men nu ser jag att strecket var mycket starkare än tidigare och det var verkligen lika starkt som kontroll strecket. Knäppa jag har lagt in det bland mina bilder..*S*Nu är det en lååååååååååååååååång väntan till BIM som är runt 14-16/4. Vi sticker till st:petersburg den 15-19 så jag hoppas jag hinner plussa innan..;)Aqua: när har du BIM?
    åhh åker ni te st. Petersburg..va ska ni göra där? *nyfniken* Hoppas hoppas det går bra för er.
    ja du...bim....Eftersom jag inte kan få barn på den "normala" vägen har jag ingen koll..vi ska göra prel äp/et v 15..o sen är d td 14-16 dar efter insättning...så runt 1/5 kanske...
    ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-04-04 18:04:21 följande:
    Hoppas så mycket att det tar sig för er båda nu! Hade blivit så glad jag med :)Vi är tillbaka nu från en vecka på Gran Canaria, såå skönt :) Kommer bilder och så i bloggen senare :)
    åhh.har ni vart på Gran Canaria..skönt...ve lillan med oxå??
    Jo nu hoppas vi på myra o ev mej oxå!
    ur form
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7