Utredning september 2008 tråd 7
Grattis Myra!! Va roligt...Det är ni "värda"!! Vi skulle va gravida samtidigt...OCH...Jag är oxå gravid!! Gravid i V17 nu...BF 17/6!!
Grattis Sussey!! Vad blev det??
Grattis Myra!! Va roligt...Det är ni "värda"!! Vi skulle va gravida samtidigt...OCH...Jag är oxå gravid!! Gravid i V17 nu...BF 17/6!!
Grattis Sussey!! Vad blev det??
Myra...Det kommer gå bra...Tänk positivt!!!
Ja första hela IVF omgången så funka det direkt. Hade lite strul på väg till äggplock..Bl.a. en äggblåsa som inte skrumpnat med synarela så jag fick ta äggmognadsspruta så den skulle försvinna och sen VÄLDIGT lätt stimulerad så jag blev överstimulerad efter äp..Så det va skönt att det funka!
Ja fråga kan du ju alltid göra!! Förstår att det är svårt att tänka varken bu lr bä..Men visualisera positivt och tro positivatankar då har du gjort allt du kan själv för att påverka...Med dottern hade jag knappt några symptom alls..Mådde toppen rakt igenom (förutom tarmvred)..Denna gången..super illamående kunde bara äta rostbröd och mjölk innan kl 14 på dan...mkt humörsvängningar (gråter av inget typ)
Hur har det gått Myra??
Vi har RUL i möra!!
Det är vanligt med trög mage alt förstoppning. Jag blev förstoppad när jag fick Ellie...drack då 2 glas katrinplommonjuice om dagen och 1 msk olivolja + ett glas ljummet vatten...och det blev bättre! Man kan äta mogna bananer..majs..russin får igång magen oxå..och päron är lösande! Jag fick tyvärr hemoröjder i samband förlossningen..har knappt lidit av dem...får väl se hur det blir denna gången?!
Ja du Myra...sån gelé fick jag aldrig..fick bara vagitorier. Är det brunt är det gammalt blod och inge farlig..De säger ju att man kan ha små blödningar utan nån fara...Jag har haft ljusrosa flytningar dagen efter vi haft sex lr nåe sånt...jätte känslig och måste smörja med mjukgörande...Men ring om du är orolig.
RUL idag gick bra! Allt såg ut som det skulle.
Kan ju vara så att endra vaggisen lr ditt finger retar slemhinnan när du för in den...När jag gjorde klamydiatest hos bm fick jag en flytning med blodstrimmor i på kvällen...Så det behöver inte vara ngt, men förstår känslan...jag blev nästan panikslagen!!! Det du känner i magen (som mensvärk typ) är växtvärk..helt normalt!
Ok...kan ju vara röret som irriterar...ring o fråga..vul va i slutet av januari va?
Hjärtslag brukar man kunna se runt v7.
Myra..det låter som det skulle kunna va så, absolut!