Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Men jag tror iofs att han varit bättre däremellan. Han har ändå klarat sin civilingenjörsexamen, uppfostrat två underbara vänner till mig, klarat sina jobb både som trainee och chef osv...

• Piggley Wink

Drutten: Jag tror det var johlinn i samlingstråden som skrev om lime/choklad... igår eller idag, fråga där!

• Piggley Wink

Låter som allas jular blev bra, både de som blev som planerat och de som inte blev det! Hoppas alla får vara friska över nyår!

GHP: Ska ni åka imorgon oxå eller får fötterna vila upp sig nu?

• Piggley Wink

Duger det om de reciterar ur minnet? . H har börjat ljuda ihop ord, vi har tränat lite både igår och idag för hon var sugen. Hon lärde sig ju alla bokstäver på sommaren när hon fyllt två så jag har liksom väntat på läsningen ett tag. Vi får se hur länge intresset håller i sig. Kanske À kan visa på lördag?

• Piggley Wink

Min galna storasyster ska åka Vasaloppet i år, förra året gjorde hon tjejklassikern, i år ska hon göra vanliga

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Syrran fyllde 40 i somras, funderar på om det är en 40-åeskris? Hoppas min tar ett annat uttryck i så fall Ni får gärna hålla på med sånt, jag ser inte tjusningen - men å andra sidan så förstår inte alla tjusningen med min sport heller 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Ren dumhet hoppas jag, att de helt enkelt inte förstår bättre. Ang tråden tyckte jag det verkade lite väl utstuderat...

• Piggley Wink

Kram Mandra, det var längesen jag såg dig. Hoppas plugget går bra. Jag pluggar till min SISTA tenta nu ! Får jag läsa din uppsats?

M73: Du som är bokkunnig har säker koll, men vår H gillar Iggy-böckerna av Jenny Valentine. Det är lite fart på Iggy och rätt bra språk. Jag vägrar läsa högt från böcker utan korrekt svenska - det går ju inte! Värsta exemplet är väl Max?

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*