Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

GHP: H har börjat titta på Horseland på Barnkanalen kl 17 varje dag. Hon är helt fascinerad!

• Piggley Wink

Ser fram emot god läsning Mandra! Jag har den tentan jag inte gjorde när H föddes kvar, ska göra ett försök på torsdag. Sen blir det exjobb om produktutveckling för hela slanten på ett stort fordonsföretag här i regionen under våren . SEN är det klart, om jag nu klarar den här tentan "bara"...

• Piggley Wink
    Mandra, fick ni någon förklaring? Var det något ni fått veta på handledning som ni inte "rättat"?

Asap: Champagne får man inte förrän resultatet är klart
  • Piggley Wink

Mandra: Det där håller jag med om, när man studerar har man ingen aning om vad som är "good enough". Jag skulle absolut kunna tänka mig 3a i ett antal ämnen men eftersom jag inte säkert vet om jag kommer klara tentan så pluggar jag ju på som en tokig iaf . H längtar efter att jag ska sluta plugga, men hon vet ju inte hur det blir sen när jag ska jobba...

• Piggley Wink

Ok, tror jag om jag inte blivit helt lurad så borde det gå vägen. Vi får väl se... Vi var bara ca 10 st som skrev så jag hoppas att det går fort att rätta!

• Piggley Wink

Stackars T! Klart hon ska freda sig, jag tycker det var ett bra uttryck milla! Försvara sig känns våldsammare, eller att man får använda mer våld än om man fredar sig.

I min senaste kurs så skulle vi göra ett grupparbete. Luttrade femteårselecer började med en utvärdering av situationen. Enligt vår erfarenhet från två kurser så är det omöjligt att få femma av den läraren så vi kom överens om att om vi lämnade in och presenterade något vi inte skulle skämmas över skulle vi förmodligen få en fyra. Vi lade ner så lite tid som möjligt, men gissa om vi blev förvånade när vi fick femma

• Piggley Wink

Jag fyller år idag så det kanske får bli lite bubbel "för säkerhets skull" annars är ju risken alltid att missa bubblet för att tentan inte blir godkänd

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*