30+ som fick första barnet 2006 *4*
Milla: så kul att G gillar skolan men stackars Lukas!
Drutten: hoppas att A får nya kompisar han kan leka med!!!!
Milla: så kul att G gillar skolan men stackars Lukas!
Drutten: hoppas att A får nya kompisar han kan leka med!!!!
Agnes har dansat sedan hon var fyra, älskar det! Det är gymet som har det och de dansar lite blandat. Inte balett och inte funky. Hon går i simskola också och vill gärna fortsätta med konståkningen. DEssutom är det ju ridning som hägrar i fjärran. Vi kommer att ställa krav på att hon verkligen gör alla övningarna om hon ska gå i konståkningen, tidigare har hon mest åkt runt och försökt lite halvhjärtat. Om det är att åka hon vill så kan vi gå till ishallen och åka tillsammans utan att betala massa pengar och passa tider.
Julia börjar simskola och dans den här terminen.
Agnes simmar inte så bra hon heller trots många terminer i simskolan! Hon vill börja rida, men vi kräver simkunnighet innan det är aktuellt. Hoppas att den moroten räcker!
Krya på dig Mandra!!!
Hej Nisse!!!! Pyttis här, kul att se dig! Hur är läget????
Kul med kör!
Nisse: jag minns att det var jobbigt kring dig när du försvann, men jag är inte säker på att jag minns exakt vad. Separation?
Jag tror att du minns både Asap och PW men de hette Assar och Juni på den tiden!
Kaz: Hoppas att handen piggar på sig!
I nollan gick A: 8.15- 12.00 (tror jag, hon hade ju fritids efteråt)
I ettan är det 8.15-13.20
Måndag-fredag, samma tider hela veckan. MEn eftersom hon går på fritids så har vi inte dunderkoll faktiskt...