30+ som fick första barnet 2006 *4*
Drutten: har för mig att någon tipsade om att sitta i badkaret med lite halvljummet vatten och leka, att det lindrade klådan...
Drutten: har för mig att någon tipsade om att sitta i badkaret med lite halvljummet vatten och leka, att det lindrade klådan...
malinkat: Ditt inlägg blev lite konstigt så jag kunde inte läsa allt tyvärr. Grattis till den lilla cyklisten! och härligt med sommarlov!
När jag läser ditt inlägg pm fästingkollen drar jag på munnen. En gång när systersonen var liten råkade han gå in i föräldrarnas sovrum när de precis börjat förspelet, de fann sig snabbt och sa att de letade fästingar på varann!
Ego: inte kul att lämna A på fritids imorse, inga av de hon leker med går på fritids den här veckan, de har dessutom slagit ihop flera avdelningar så hon känner inte så många i personalen heller...
Vi insåg detta under helgen så vi kan inte lösa det så smidigt heller, men ska försöka korta dagarna så gott det går!
HUr ser det ut för er andra?
Nästa år ska vi ta fyra veckor tillsammans, men fem veckor var så att barnen blir lediga i sex veckor!
Idag hämtade vi Agnes kompis på fritids efter lunch, mycket nöjda tjejer! Just nu är planen att kompisen ska sova över och vara med oss hela dagen imorgon.
A har sovit hos kompisen en gång, detta är första gången kompisen sover här, men hon har sovit hos andra kompisar tidigare.
A brukar lägga sig senast åtta men nu är det sommarlov så det blev halv tio ikväll. Senare än vad det hade varit om kompisen inte varit här...
De somnade ungefär halv elva. Maken och jag sitter och tittar på "potatishandlaren" på svt arkiv. Hur mysigt som helst!!!
Vi5: härligt med framsteg och med en bebis på gång!