Milla, men usch så tråkigt att höra hur du har blivit behandlad! Jag förstår att du måste vara jätteledesen och bestört över vad som hänt! En jättestor kram till dig
Mandra, så skönt att höra att det inte verkar vara något mer allvarligt med ditt hjärta! Men så klart är det en signal om att du måste ta hand om dig!!! Har du någon att diskutera det där med betablockerare med? Det är ju jobbit om man själv är tveksam till medicinen redan från början.
Kaz, hoppas att ni får en mysig tjejhelg och att du inte saknar Simon alltför mycket. Även Edvin är extremt mammig just nu och jag kan under den största delen av tiden vi är tillsammans inte ens gå en meter ifrån honom utan att han börjar skrika och gråta.
M73, så jobbigt med all den väntan, och att fundera på om det behövs operation. Men skönt att få sin magkänsla bekräftad! Vi väntar ju på att se om Edvin superkorta tungband ska rätta till sig eller om det behöver opereras. Jag är superorolig för att det ska bli op, samtidigt vill man ju inte att de små liven ska ha bekymmer förstås.
Lia, grattis, SÅ roligt! Och då börjar du ju jättesnart.
Assar, det låter inte något vidare psykologiskt på det där stället!!! Förstår att du retar dig!
Juni, Lurigt med kulturkrockar ibland.
Pyttis, flickigt för hela slanten då Det verkar som att man inte altid kommer undan det
Seren, hej Det var länge sedan jag såg dig!
Någon som hört något från Agronom eller GbG på länge?
Här är det rejält förkylt i hela familjen och maken som går på Itrims strikta pulverdiet har däckat totalt idag och jag är så förbenat trött. Vi som ska flyttpacka i helgen (flyttar¨på tors). Puh! Och så har vi fått stora delar av slutfakturan för renoveringen, som jag ju oroat mig så för, och det verkar som att det kommer att bli worse-case-scenario, dvs det verkar ha dragit i väg över vårt kontrakt och är dessutom oklart hur mkt som tillkommit och hantverkaren (som vi iaf fortfarande tror är reko) kommer inte att kunna ge alla detaljer förrän nästnästa vecka. Det hade nog varit bättre för mig att inte få veta något förrän då för nu försöker jag räkna på var vi kommer att hamna från ett knackigt underlag och tänker på det dag som natt, fick tom en paikångestattack i går. Men det är nog mer att hela situationen är kaotisk och att jag som har sådant kontrollbehov inte har kontroll över läget. (Vi kommer inte att gå bankrutt oavsett, men jag trodde att jag hade lyckats hålla priset nere och skulle slippa låna upp mer på huset och det är ju jättemycket pengar när det handlar om hus). Jag har iaf ringt hantverkaren och försökt ta tag i problemet genom att beskriva att jag inte tycker att det verkar stämma med antalet timmar och vårt kontrakt. Han skulle kolla över det, men kan inte återkomma förrän han fått in alla timrapporter från alla yrkesgrupperna. Maken har verkligen kämpat för att orka här hemma och jag märker jätteskillnad sedan han var borta nu senast, han anstränger sig verkligen för att ta ansvar och initiativ och på att vi ska få till mer teamkänsla i vår familj, typiskt bara att han skulle bli sjuk nu.