30+ som fick första barnet 2006 *4*
Råkade posta innan jag var klar...
Nu har hon smalnat av och håller på och dansar, klättrar och hoppar hela tiden.
Råkade posta innan jag var klar...
Nu har hon smalnat av och håller på och dansar, klättrar och hoppar hela tiden.
PW: jag hade växtvärk på framsidan av underbenen, molvärkte massor. Agnes klagade på att det kliade i benen under en period vilket vi tolkade som växtvärk.
Malin: om hon inte bajsar idag hade jag kört
med ett lavemang , finns på apotek. Stackars liten! Får hon feber bör ni ju söka, kan ju vara urinvägarna som bråkar också. Nerverna ligger nära varandra.
Drutten: Våra har givit sina nappar till kaninerna på Liseberg, de kanske kan skriva ett brev till honom och be om napparna i sommar?
Grattis till "fruskapet" Lia!!! Hoppas att du är gravid!!!
Milla: vi har aldrig blandat ut medicin så vi har inte stött på problemet. Men, vi har köpt Alvedon smälttablett som man lägger i en matsked med vatten vilket båda tjejerna tar utan knot! Brukar vara poppis att själv lägga i tabletten och titta när den löser upp sig.
M73: jag hade mychoplasma när jag väntade Julia och fick medicinen eftersom
Jag hade passerat den första trimetern, var nog i v 24 eller däromkring.
Kaz: Så trista besked!!!
M73: Jag drack coccilliana som saft när jag hade mychoplasma så det behövdes nog ngt att ta bort eländet med! Hostade 30 min, sov 1,5 h, hostade 30 osv helt ohållbart!!!
Vi delar ofta på barnen, den ena får följa med en förälder till ICA medan den andra är hemma och umgås med den andra föräldern. Vi har också en mormor som gärna lånar någon av tjejerna några timmar under helgerna.. Oerhört lyxigt!!!
Kanin: USch så tråkigt att du känner dig så ensam just nu!!!
Jag tror att Asap har en poäng, jag mötte júst en sådan pappa när jag jobbade på familjecentral, han var inne på skilsmässa när hon blev gravid. Efter ett samtal där han grät mest hela tiden, och han fick berätta om sin upplevelse när första barnet föddes och han trodde att både fru och barn dött, vände det helt och hållet. Han behövde bara få ur sig sin oro och gråta ut efter förra upplevelsen!!!
Din man kanske också skulle må bra av att prata med någon, ensam, som du inte alls är inblandad i? Det kanske finns någon samtalskontakt via mvc, eller på kommunen?
*kram*
Ang syskon mm, våra krigar och bråkar mest hela tiden, tjafs och slagsmål. Så oerhört tröttsamt. Men mellan varven leker de rätt bra ihop.
Jag tycker att båda får stå tillbaka på olika sätt, ibland är det Agnes som inte kan få uppmärksamhet direkt och ibland är det Julia, När man i´nte ammar eller byter blöjor så blir det färre tillfällen när det absolut inte går att dela uppmärksamheten tycker jag.