Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

Frk kanin: väldigt dåligt bemötande!!! Men så skönt att han mår bra iaf! Haglen igångsatt med Julia på 38+2 pga vattenavgång utan värkar. Mina egna värkar kom igång i samma veva så det var väldigt intensivt och de stängde av droppet ett tag! Från att droppet sattes till att hon var ute tog det ca 5 timmar....

• Gladhannapanna

Julia var 52 lång och vägde 4055 så jag var väldigt glad över att hon inte stannade tiden ut eller ännu längre som Agnes gjorde!

• Gladhannapanna

Vi4: så skönt att E börjat sova ordentligt!!!!
    Jag var i v 6-7 när jag fattade att jag var gravid med Julia. Det var en liten släng av illamående som fick mig att testa. Jag menar verkligen en LITEN släng!!!!
    Skriver igen: så länge du inte blöder finns det inga tecken på att ngt skulle vara fel! Försök vänta barn och inte mf vännen!

• Gladhannapanna

Frk kanin: Läskigt med håravfall och trötthet! MEn skönt att får förklaringen och att det går att göra  ngt åt!!

Brukar undvika att handla på fredag eftermiddag men idag hade jag inget val, var dessutom tvungen att ta med flickorna, vi åkte direkt efter föris. Förutsättningarna för att klara det utan konflikter var liksom inte så goda. Men kors i taket!!! Inte en enda konflikt eller tjafs!!!! Både de och jag skötte oss bra!

Jag har varit skittrött den här veckan för vi har haft struliga nätter då båda tjejerna har sovit dåligt och vi har varit uppe i omgångar varje natt. HAr fått tips om en dricka som heter Celsius som man kan ta innan träning, den innehåller mkt koffein så man ska inte ta den på eftermiddagen. Jag provade den idag, utan inplanerad träning... Tog halva imorse och halva på eftermiddagen och känner mig helt ok, varken trött eller stissig!!! Känns som en bra nödlösning för mig som inte dricker kaffe!!! Hade tänkt ta den någon gång när jag ska träna på morgonen eg.

• Gladhannapanna

Frk kanin: vi är flera i tråden som skulle kunna öppna apotek

Just nu sitter jag på läktaren och tittar på när Agnes är med i skridskoskola! Hon är så ihärdig när hon kavar omkring, inte det minsta störd över att hon inte känner en kotte på isen!

• Gladhannapanna

Förra veckan vab med Julia, idag vab med Agnes.... Lite feber, snuva och huvudvärk. Ingen större fara med henne med andra ord!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*