Mandra: H har slagit i ena framtanden (två år sen i september). Den är lite missfärgad och växer inte lika bra som den andra (är 1 mm kortare ungefär). Hos tandläkaren är de inte oroliga alls, de har röntgat och vuxentanden innanför ser helt normal ut. Hoppas det är så för din tjej också! Hoppas det blir ett vanligt jobb direkt efter sommarstiltjen!
Vi har börjat med Ns rum nu, maken och min pappa tog bort panel mm på ytterväggen igår och reglade om, vi ska ha ett fönster där det stor en bärande regel... Nu är reglarna OK så nu ska vi "bara" beställa fönster, sätta skivor på väggarna, panel i taket, isolering.... SEN blir det tapetsering och målning
. Idag är H på utflykt med mormor, morfar och storkusinen. Jag och N har firat med att röja i min garderob (nu är äntligen alla amningstoppar ute) och dammsuga hela huset. Nu ska jag börja röja kartonger som står i Ns rum. Gamla anteckningar från kurser jag inte kommer vilja se igen ska slängas! Det kräver lite mognad för att göra det, nu är det dessutom en kompis som ska tenta några av dem så han ska få dem han behöver...