• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Jättekul att det går så bra för A i skolan och helt rätt av läraren att köra på när intresse finns.

Asap: Jag tar ledigt ons-fre. Känns som vi alla behöver ett break!

Idag frågade jag Simon om han ville bjuda hem ngn från klassen men det ville han inte för han tycker inte att han leker med någon. Gnager i mammahjärtat...

• kaz

Grattis till G!

Vi är på ngr kompisars lantställe. Härligt sällskap och natur (även om det mest regnar), Simon metade en mört idag så han är sjukt nöjd! Kram

• kaz

Ja, knepigt med kompisar. Det går verkligen upp och ner. I torsdags när jag hämtade Simon var allt jättebra. Han hade blivit bjuden på kalas och haft franska som en annan tjej i klassen också börjat på.

• kaz

Drutten: ja, det låter slitigt med så lite sömn. Hoppas det vänder snart!

Fick idag svar att allt såg normalt ut med bebis. Så himla skönt! Nu kanske man kan börja tro på detta Stora UL är om några veckor.

Barnen ska ha en liten Haloween fest på söndag. Sara vill bjuda en massa barn och Simon en kompis från sitt gamla dagis. Jag bestämde då att de fick bjuda 2 barn var så nu blir det 3 gäster. Blir trevligt

• kaz

Drutten: Även jag bröt ihop av skratt De blev väl övertaggade

Ja, det känns jätteskönt! Det har gått 15 veckor nu.

• kaz

Mandra: Massor med styrkekramar! Det är oerhört påfrestande att behöva oroa sug över barnens välmående. Det måste vara livspusslet +. Jag hoppas snart ni får klarhet angående T så ni kan få den hjälp ni behöver. Men så kul med hus! Ligger det i samma område som skola och dagis! Stort lycka till med arbetet!

Vi stämmer också av på söndagar ang veckans aktiviteter - omöjligt att komma ihåg allt annars!

Kan man få foglossning i ryggslutet? Hoppas jag "bara" fått en låsning!

• kaz

Härligt när barnen är glada!

Våra barn känns rätt harmoniska efter lovet. Var ett välbehövligt break!

Tänker på Mandra! Kramis!

• kaz

Barnen (läs Simon) börjar tröttna på våra filmer. Vilka är era barns favoritfilmer?

• kaz

Malin: Blir riktigt arg på pappan - hur tänkte han!!! Mycket bra agerat av dig!

Var på 7-års kalas idag! En av tjejerna hade mascara. Är jag helt off - är inte det FÖR tidigt?

I övrigt oroar jag mig åter för de sociala relationerna i skolan. Simon vill dessutom ha fler läxor. Tror att jag ska prata med hans lärare imorgon!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*