Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi4.Förstår verkligen din sorg över att det försvunnit bilder och filmer!!!

De allra första bilderna på Agnes är också borta, det stör mig jättemycket och då har vi ändå flickan kvar!!!

Hoppas att din favvoläkare kan hjälpa dig! Jag har också fått info om att ömhet oftast inte hör ihop med cancer.

Vad bra att ni kunnat hjälpa er vän!!!

*bamsekram*

• Gladhannapanna

Har varit på Ögonmottagningen med Agnes idag, hon ser riktigt dåligt på båda ögonen, nästan +8 på ena och ca +6 på det andra!!! DOck ingen skelning eller något brytningsfel vilket är bra. Återbesök i januari när hon haft glasögon ett tag.

Vi åkte direkt till optikern och beställlde glasögon. Hon valde ett par lila, men var naturligtvis jättefin i alla bågarna de hade!   Dyrt var det iaf, tur att vi fick bidrag på 1500 för vi får betala drygt 3000 ändå!

• Gladhannapanna

Jun i: Ja, det känns faktiskt skönt att ha fått en förklaring till varför hon inte varit så framåt när det gäller grovmotoriken. Men det känns rätt trist att hon ser så himla dåligt!!! Min äldsta syster och min mellansysters båda döttrar har liknande synfel så det är ngt ärftligt.

Agnes själv är positiv vilket är bra! Superbra att idolkusinerna har glasögon med. HOn fick ringa och berätta för sin moster att hon ska få lila glasögon, syrran är jättebra med barn, hon kommer ju ihåg hur det var själv när hon fick glasögon.

Milla.

• Gladhannapanna

Kaz: Mysigt med pyssel!

Agnes ritar massor men hon klättrar destu mindre... Alltid är det ngt man funderar kring känns det som!

• Gladhannapanna

Juni: Inte för att vara tråkig, men jag skulle inte lita på att promenader sätter igång en förlossning, själv ramlade jag nerför vår trappa dagen före bf med Agnes, och gick ändå en vecka över tiden!

• Gladhannapanna
    Piggley Wink skrev 2010-11-04 15:35:04 följande:
    Pyttis: Det är helt sant, men jag börjar tröttna och det känns bättre psykiskt att göra nåt än att bara sitta hemma och vänta
    Det förstår jag verkligen!!!

Jag kände likadant när jag väntade Julia på slutet, hon kom ju tidigare som tur var för jag hade blivit galen om jag hade gått över !
  • Gladhannapanna

Milla: Känns ju bra att läsa att det är lättare när man är liten och får glasögon! Agnes är rödhårig, har astma och nu glasögon!

• Gladhannapanna

Mandra: I mina öron låter det väldigt likt så som Agnes var innan hon blev diagnosticerad med sin astma, jag hade absolut sökt läkare för den där envisa hostan!!!

Min krutgumma till farmor sa alltid att det är "vettet som trängs" när man hade huvudvärk! MEd glimten i ögat sa hon sedana tt hon själv nästan aldrig hade ont i huvudet! Och jag är rätt säker på att stor del av familjens intelligens kommer från henne så med hennes tes borde hon ju haft mkt huvudvärk!

• Gladhannapanna
    Mandra skrev 2010-11-06 18:29:40 följande:
    Skickar också extra kramar och tankar åt Mini, Frk Kanin och Vi4 .
    Jag med!
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*