30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis: Ja just det var operationen nästa vecka eller har jag blandat ihop det?
Malin. Men språkförbistringarna kan ju också göra att modellen slappnar av lite mer och då brukar ju bilderna bli bättre så det kanske inte är så dumt
Mandra: Härligt att få tentan gjord! För ett par år sen när jag läste matematisk statistik med en grekisk föreläsare som inte var så duktig på engelska så började vi med en ny vana här hemma. Vid extra svåra kurser får man Champagne när man klarat tentan, alltså inte när man skrivit den utan när man fått resultatet. Det är MYCKET bra tycker jag att unna sig nåt emellanåt, men café låter inte heller helt fel. Sov gott och njut av ledigheten tills der börjar igen
Har varit i skolan hela dagen idag och då drog sammandragningarna igång igen Nu är det bara två veckor kvar och jag ska verkligen försöka klara detta genom att ta det så lugnt som absolut möjligt! Ska till bm på tisdag, funderar på om hon kan kolla hur det står till med tappen eller om det bara är läkare som kan det? På Östra gjorde läkaren ett vul och mätte med maskinen, men kände att den var stängd med fingrarna...