30+ som fick första barnet 2006 *4*
Jag också Vi4!
Båda barnen på dagis idag - får se hur länge det varar! Simon är som en tonåring på morgonen, drar täcket över huvudet och vägrar gå upp! Mycket bråk blir det och lär bli genom åren
Jag också Vi4!
Båda barnen på dagis idag - får se hur länge det varar! Simon är som en tonåring på morgonen, drar täcket över huvudet och vägrar gå upp! Mycket bråk blir det och lär bli genom åren
Stor stor kram gumman! Så ledsamt! Tänker på dig!
Assar: oh, en ny affärsidé!
Drutten: hoppas ni kryar på er snart!
Vi4: stor kram igen! Har tänkt så på dig!
Vi 4: bra med second opinion och bra om du orkar släppa fram känslorna. Jag tror ändå man måste få lov att sörja lite. Massor m kramar
Stort stort grattis Drutten! Tänkte på dig och undrade hur set gick! Spännande!
Vi4: stor kram! Håller m övriga - vilken tant! Kanske lika bra m ett besök på akuten så du kan släppa det sedan!
Hoppas att sjukorna håller sig borta och att ni andra kryar på er!
Mandra: fy för så mycket sjukdom! Tänker på för 2 år sedan (?) när ni var sjuka hela tiden! Kram
Simon har mycket attityd nu! Han svarar m värsta tonårstonen. Ja, kanske dags att läsa på lite vad de går igenom just nu!
Mandra: stackars T! Hoppas ni får hjälp på vc idag! Så skönt ändå när de kan tala om hur de mår! Kram
Vi4: tänker på dig! Hur är det m det onda?
Kanin: i vilken v är du nu? 3 olika läkare låter inget vidare! Kram
Barnen har fått plats på gymnastik (båda 2 i olika grupper men på samma tid och plats - mycket praktiskt). Först hade de ingen plats för Simon men när jag mailade och frågade om det fanns ngn annan förening som tog emot pojkar födda 06 så ringde de efter 10 min och erbjöd plats. Det lönar sig att ligga på!
M73: skönt att det är över!
Låter underbart Pyttis! Är det lagom kallt?
Kanin: härligt m Thailand! Simon pratar fortf om när vi var där förra vintern.
Mandra: hur mår ni?
Millan: hur går det m kräksjukan?
Gymnastik var en hit! Sara var så peppad! Äntligen får hon vara m och slipper sitta på bänken och titta på. Och hon är stark! Utedagis har sina fördelar!
Vi4: vad betyder din diagnos? Ja, det verkar i alla fall som en läkare som är engagerad! Hoppas du får vila lite i helgen! Kram
Mandra: kul för maken! Hur går det m plugg för dig? Kommit ikapp lite nu när ni haft barnvakt?
Ok, nu är spiralen uttagen...