• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

M73: Suck, så tröttsamt med ett sådant bemötande hos bvc!!! När är det bf?

Kanin: Kunde ändå inte låta bli att skratta när jag läste om ögonfransarna - varför ville du färga dem just då - underbart  

• kaz

Drutten: Hoppas ni kryat på er! Så kan min man också vara. Just nu håller han på och styr upp en väns knytkalas som är nu på lörd (typ vem som ska ta med vad) trots att han själv ska operera sin fot imorgon (och helst ska ha foten i högläge i flera veckor!!!).

• kaz

Kanin: härligt att liten är här! Tänk att han är så lik A! Hejja dig som fixade förlossningen så bra MEN att ni inte fick snitt när du bad om det! Obegriplig enligt mig!

• kaz

Härligt Asap!

M73: mycket tonårsfasoner hos oss också, puh!

Men vi har haft en mysig dag. Jag har varit med barnen hela dagen i Hellas med dagis. Kul att se hur de har det om dagarna och kul för barnen att kunna visa upp sin miljö. Simon sa att det var hans högsta önskan

• kaz

Mandra: Du är absolut värd champagne! Det är bara att korka upp - så skriver du säkert bättre också (uppsats alltså).

Assar: Stackars G! Mycket sjukdomar hos er? Kram

I morse sa Simon att han inte ville gå till dagis, att han snart ska börja skolan och aldrig mer gå på dagis. Jag tog tillfället i akt och frågade hur det kändes, kul eller lite läskigt. Han tyckte det mest kändes läskigt för han visste inte om han skulle ha någon att leka med. Jag försökte förklara att alla barn skulle känna som han eftersom det är nytt för alla och att ungen känner alla i början. Sötisen, det är många tankar nu! Finns det någon bok på detta tema?

• kaz

Ha ha Mandra!

Pyttis: Såklart, Alfons-böckerna tar upp så mycket bra! Stackars A! Krya på sig!

Ungen

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*