frk Kanin, tänker så på dig! Håller mina tummar för att de kan se något mer nu och ffa att de kan se ett litet hjärta slå därinne!
MalinKat, vilken tur att de kolladedin kompis rutinmässigt! Jag har säkert nämnt det förut, men det var en journalist på radio som grävde fram massor av sådana fall för några somrar sedan. Jag lyssnade på en hel dokumentär om kvinnor som fått negativa besked vid vul, men som själva gått vidare till andra kliniker och sedan fått veta att det inte var mf. Har för mig att det var tal om att dra in på de rutinul som görs inför skrapning vid mf för att det var för dyrt, vet nu inte om det blivit så eller inte.
M73, stora peppkramar till dig! Du är fantastisk, glöm inte det! Det har inget med dig att göra att konkurrensen är stenhård!
Pyttis, stackare som slagit dig så igen! Du verkar ha otur, tänker på trappan förut!
Sara, det verkar så jobbigt att märka att ens barn inte är tryggt på sin förskola *kram* Jag har inte så mycket att tillföra när det gäller förskolesituationen, flera andra här har ju mer erfarenhet och kloka tankar kring detta. Hoppas att mötet känns givande!
Själv har jag ännu en svacka i raden. Får inte mkt gjort trots den extrema tidspressen, nu är det bara några veckor till inlämning och det går så långsamt att jag verkligen undrar om jag ska ro detta i land. Skulle verkligen ha behövt handledning, men jag har inget som helst hopp om det. Sa till minn handledare att jag var säker på att hinna klart och han sa att han trodde att jag var klar, och att jag nog inte behövde göra något mer :-O Och ingen annan tar mig på allvar när jag säger att jag verkligen är oroad över om jag ska hinna. Igår tex var det flera på jobbet som skrattade när jag ville ventlilera min oro, och sa att det är klart att du hinner, du klarar ju alltid ut dina dead-lines osv. Och det har jag ju gjort förr, men sedan Albin dog har jag eg inte utsatts för sådana dead-lines och det känns som att jag inte längre fixar att jobba under den pressen.Jobbigt när mitt nya jag inte fungerar som mitt gamla. Jag vet inte om jag borde "slå larm" om att jag kanske inte hinner, men samtidigt vill jag ju så gärna bli klar.