30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra, jag förstår precis vad du menar, så där blir det för mig med emellanåt, sm att jag gör det mycket svårare för mig än vad det eg skulle behöva vara. För mig går det inte att komma runt annat än att sätta sig ner och ta en sak i taget, som de andra skrivit, och försöka lura mig själv på olika sätt. en sak jag gör är att bara börja skriva på ett svar fast jag tycker att det är dåligt och så tänker jag att jag kan skriva om det sedan, för det gäller att komma igång så man kommer in i det, det är tiden innan som är den farilga perioden för mig, den kan bli hur lång som helst med hur mycket ångest och värdelöshetskänslor som helst. Hoppas det redan är bättre!
och
hipp, hipp HURRA för Tyra idag!!!
Pyttis, men fy vad ont du har, stackars stackars dig så jobbigt! Hoppas verkligen att du inte behöver ha det så så länge!!
Kul Assar med mycket beröm, men väldigt tuff arbetssituation!
återgår till mitt hästarbete med att försöka få klart så mt som möjligt till imorgon bitti, kommer inte att hinna i närheten av vad jag vill hinna, men ska göram itt bästa att få med s mkt som möjligt. Typiskt nog hade E 40.6 i feber i går kväll när jag kom hem så det var en orolig natt. Men i morgon em kan jag vila!