30+ som fick första barnet 2006 *4*
Assar, jättekram med friskbaciller till er!
MalinKat, rankad etta betyder ju att det är väldigt positivt, (som ni ju vet förstås). Det ska en hel del till för att man ska gå emot rankingen. Och en forskarass är ju fantastisk chans (i min branch mkt svår att få). Är den femårig?
juni, ja vi funderar på om maken har den genen, han har ju ändå jobbat många år på förskola (och innan dess på gruppboenden och liknand)e och aldrig blivit smittad när sådant gått. Det han fick när han var 8, kan ju ha varit matförgiftning. Skulle ju vara guld om Edvin ärvde den i så fall, men det är nog lite mkt att hoppas på.
Här är jag solo med E sedan i tisdags och maken kommer sent i morgon. E har varit väldigt orolig över var pappa är, om han får mat och var han sover, drömmer mardrömmar och ropar pappa.Stackaren, inte lätt att förstå i hans ålder och tiden är ju säkert evighetslång för honom. Maken har inte lyckats ringa hem heller och idag när vi väl fick tag i varandra i telefon ville inte E prata med pappa. Nu har han äntligen somnat och jag hoppas på en bättre natt i natt för oss båda.